Objave

Steber revežev, V-/IV+, 500m

Iz daljnega Irana je za nekaj dni na dopust prišel Aleš. Zato sva izkoristila priložnost in lepo vreme, da sva skupaj odšla nekaj preplezat. Aleš je imel nekaj bolj ambicioznih želja, a ker nisem ravno uplezan, sva izbrala eno izmed klasik v severnih stenah Mojstrovk - Steber revežev.

En izmed možnih pristopov do smeri je z Vršiča, kar večinoma pomeni kratek dostop. A ta mit o kratkem dostop za smer Steber revežev ne velja. Dve urci hoje po izpostavljenih policah ti ne uideta. Lepo ogreta prispeva pod...

Mala Kalška gora, SV raz, III-IV 500m

Letos se mi je že večkrat zgodilo, da se je vreme odvilo drugače od napovedi. Ker je za nedeljo bilo napovedano lepo vreme dopoldne in plohe popoldne, sem si skupaj s Katjo zbral neko lažjo smer, da bi lahko do prvih ploh že bila nazaj pri avtu. Zato je padla odločitev o SV razu na Malo Kalško goro. Smer je sicer kar dolga, a ponuja nekaj variant, ki so lažje in posledično si hitreje na vrhu.

Skala v razu je presenetljivo kompaktna, a je povsod polno trave in ostalega zelenja. Kljub temu, da opisi o...

Varianta Kaminske

Vremenska za vikend je bila tako tako. Lepo sobotno dopoldne, nevihte popolne (na koncu ni bilo nič z nevihtami). Zato se je za vikend turo izbrala neka hitra klasika, z malo dostopa in sestopa - Severni raz Male Mojstrovke. Ob prihodu pod steno pa gužva. Nekje dve navezi zelo nizko v steni, dve drugi sta še čakali na vstop. S Katjo malo postopava in se ne koncu odločiva za Kaminsko - kljub temu, da veva, da je podrta. Pa še ena naveza je že bila ravno ven iz prvega raztežaja, torej se kljub podoru pred leti...

Milijarda v Rjavini (V+, 500m)

Ko greš plezat v naše hribe veš, kaj te čaka. Dve uri (in več) dostopa in še prav toliko sestopa. A povsem novo dimenzijo temu da smer Milijarda v severni steni Rjavine.

Pot do stene se začne s skoraj tri urnim dostopom. Kljub vročim junijskim dnevom je dostop prijeten. Hodiš skozi gozd po senci, ko se le ta konča si kaj kmalu v senci mogočne severne stene Rjavine. Plezali smo trije - brat Urban, Andrej (oba AO Domžale) in jaz.

Na netu o smeri najdeš nekaj opisov. Rous pravi, da so sidrišča...

Preberi več

Triglav (Slovenska + Mullerjev kamin)

Pomlad trka na vrata in večina plezalnih kolegov že frika. A v gorah je še nekaj zime, obetalo se je čudovito vreme, Slovenska smer pa naj bi bila v celoti narejena. Malo sem pisal naokoli in na koncu le našel Matica (AO Kranj), ki je podobnih misli kot jaz: ''Dokler je sneg, lahko frikanje počaka!''

Od avta startava malo pred šesto in kmalu prispeva pod steno. V dolini ni mraz, kakor sva pričakovala. Sneg pod steno je mehak in samo upava, da bodo malo višje boljše razmere. Ko vstopiva v smer, je...

Preberi več

Škarje - Vzhodna grapa (III, 400m)

Ko sem se konec decembra z avtom odpravil v Afriko, sem poleg popotniške mrzlice občutil tudi nekaj žalosti, ker bom zamudil svoj najljubši letni čas zimo. A k sreči je bila zima letos zelo slaba, tako da se nisem preveč sekiral, da jo zamujam. A vseeno, razmere so in ob povratku domov sem jih šel takoj preizkusit.

Pridružil sem se našim tečajnikom, ki so odšli na Škarje oz. Ojstrico iz Logarske doline po Vzhodni grapi. Morda smo malo pozno startali in je sneg bil ponekod malo zmehčan. A kljub temu,...

Niederer Prijakt v Visokih Turah

Zadnjo zimo smo med plezanjem Trojke nad Jezerskim spoznali avstrijsko navezo, s katero smo si izmenjali podatke. Tako sem nekaj dni nazaj zasledil objavo enega izmed članov te naveze, da so v severni steni Prijakta odlične zimske razmere. Malo sem pobrskal po netu, dobil še nekaj informacij o turi in začelo se je iskanje soplezalca. Ko sem že mislil, da s turo ne bo nič, se je le javil brat Urban (AO Domžale).

Prijakt sestavljata dva vrhova - Hoher (visoki) 3064m in Niederer (nizki) 3056m. Med...

Zeleniške špice

Dež je v zadnjih dneh marsikomu spremenil praznične plane, a vseeno se je našel lep sončen dan za v gore. A tudi tu ni šlo čisto po planih. Prvotni plan je bil prečenje KSA, ki se je nato spremenil v zgolj greben Rinke - Skuta, a pri vožnji proti Kamniku v sredo zjutraj je novo zapadli sneg spremenil tudi ta plan. Nič, gremo v klasiko slovenskih gora Zeleniške špice, ki so v jesenskih barvah še lepše kot običajno.

Humar-Škarja (V-/IV, 270m)

Pred tednom dni se je iz daljnega Irana na dopust v Slovenijo vrnil Aleš. Ker že dolgo nisva plezala skupaj, je bila sončna nedelja odlična priložnost, da to popraviva. Aleš, vajen vročega podnebja, je izbral jugovzhodno steno Planjave in relativno pozen start, da se skala do najinega prihoda že lepo segreje :) Ok, res je tudi, da so jutra zadnja dni malo tudi mrzla.

Smer Humar-Škarja sem napadal že pred poletjem, a sem z bratom tako zalutal, da sva na koncu splezala najino prvo prvenstveno smer....

DKV (V, 400m)

Jaka Ortar, Urban Bolta (AO Domžale) in jaz smo se v nedeljo namenili v smer DKV v steni Velikega Draškega vrha. Pristop do smeri je bil malček nenavaden in dolg - iz Uskovnice do Vodnikovega doma in preko Bohinjskih vratc pod steno VDV-ja. A bo zaradi tega sestop z vrha mnogo krajši.

Odločitev, da dostopamo iz Uskovnice, nas je potem malo tepla v smeri. Tik pred nami je v isto smer vstopila še ena naveza, ki je bila rahlo počasna, hkrati pa je vlekla predvsem kratke cuge. Do vrha se je nabralo tako...

Preberi več
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...