Objave

Alpe (Gran Paradiso in Rochefort greben)

6 dni Alp je pustilo veliko lepih spominov, razgledov in novih dogodivščin, ampak tudi kar nekaj prelitega znoja.
1.dan sva se z Nejcem odpeljala pod Gran Paradiso in se povzpneva do koče Rifugio Chabod, kjer sva v bližini koče, v toplih spalnih vrečah, preživela udobno, a kratko noč.
2.dan sva bila že pred svitom na 'delu' in imela take namene, kot še precej drugih gornikov: povzpeti se na Gran Paradiso. K sreči so vsi (okoli 30 ljudi) ubrali 'normalko', tako da sva se kaj kmalu ločila od gneče in...

Steber revežev, V-/IV+, 500m

Iz daljnega Irana je za nekaj dni na dopust prišel Aleš. Zato sva izkoristila priložnost in lepo vreme, da sva skupaj odšla nekaj preplezat. Aleš je imel nekaj bolj ambicioznih želja, a ker nisem ravno uplezan, sva izbrala eno izmed klasik v severnih stenah Mojstrovk - Steber revežev.

En izmed možnih pristopov do smeri je z Vršiča, kar večinoma pomeni kratek dostop. A ta mit o kratkem dostop za smer Steber revežev ne velja. Dve urci hoje po izpostavljenih policah ti ne uideta. Lepo ogreta prispeva pod...

Mala Kalška gora, SV raz, III-IV 500m

Letos se mi je že večkrat zgodilo, da se je vreme odvilo drugače od napovedi. Ker je za nedeljo bilo napovedano lepo vreme dopoldne in plohe popoldne, sem si skupaj s Katjo zbral neko lažjo smer, da bi lahko do prvih ploh že bila nazaj pri avtu. Zato je padla odločitev o SV razu na Malo Kalško goro. Smer je sicer kar dolga, a ponuja nekaj variant, ki so lažje in posledično si hitreje na vrhu.

Skala v razu je presenetljivo kompaktna, a je povsod polno trave in ostalega zelenja. Kljub temu, da opisi o...

Kratka in sladka na Rodici

Za začetek letošnjega dopusta sva se z Baro odločila izkoristiti vročinski val in noč preživeti nekje visoko pod milim nebom. Za cilj sva izbrala Rodico ki je obetala lepo kuliso tako za sončni zahod kot tudi vzhod pa tudi trave ne manjka. Skrbelo naju je le še ali bo vreme zdržalo (zahodne in severne sosede so že hladile nevihte) ter ali so na vrhu tudi ovce, ki so naju v teh krajih že preganjale v želji po najinih prepotenih in slanih hlačah. Okrog 18h zvečer prispeva na najvišje možno izhodišče in se...

NAD ŠITOM GLAVA - smer KRANJSKA POČ - IV

V soboto 6.7. je Anže povabil dva vajenca na prvo plezanje večraztežajne smeri. Pofočkala sva se jaz in Benjamin in zgodaj zjutraj smo krenili proti Vršiču. Na srečo, se je za šoferja javil Benjamin, ker je bila 6:15 zame še povsem nenormalna ura, po celodenvni turi na Skuto prejšnji dan. Anže pa zaradi pomanjkanja spanca tudi še nikoli ni bil tako tiho. Ampak samo do Vodic, kjer smo se dobili z Benjaminom, ki je bil že povsem "naspidiran".

Ob pol 8h smo prispeli na od vročine razbeljen Vršič. Še...

Preberi več

Ferata, salama in prepovedan sadež

Med tem, ko so ostali tečajniki izvajali resne podvige, smo se Matej, Uroš in jaz podali na feratkanje, ravno primerno za vzdrževanje forme in splošnega dobrega razpoloženja. Dan smo razdelili na 3 cilje, od tega smo realizirali 2. Prvi cilj je bil ferata Grančišče/Mojstrana. Ko smo prispeli na parkirišče nam je bilo jasno, da samote ne bo, kar je bilo pričakovano. Dostopa je celih 5min, premalo še za fine gospode. Matej je imel danes povelje v rokah in odločil, da zavije na rdečo, nekoliko težjo od dveh...

BREZVETRJE NA PIHAVCU

Zbrana ekipa, 5:00 Dolgi Most, plan Pihavec po poti Tineta Miheliča. Parkirišče v Vratih je bilo že nabito polno. Urno smo se podali na pot ter s hitrim tempom dosegli sedlo Luknja. Večina pohodnikov, ki so nam delali družbo na poti, se je usmerilo čez Plemenice na Triglav, ekipa S sosedov proti Trenti ter planinski podmladek proti Bovškemu Gamsovcu.

Od sedla smo se po 10 min hoje po markirani poti na Gamsovec usmerili malo bolj levo na brezpotni pristop na Pihavec. Iskanje idealnih prehodov, nekaj...

Varianta Kaminske

Vremenska za vikend je bila tako tako. Lepo sobotno dopoldne, nevihte popolne (na koncu ni bilo nič z nevihtami). Zato se je za vikend turo izbrala neka hitra klasika, z malo dostopa in sestopa - Severni raz Male Mojstrovke. Ob prihodu pod steno pa gužva. Nekje dve navezi zelo nizko v steni, dve drugi sta še čakali na vstop. S Katjo malo postopava in se ne koncu odločiva za Kaminsko - kljub temu, da veva, da je podrta. Pa še ena naveza je že bila ravno ven iz prvega raztežaja, torej se kljub podoru pred leti...

Milijarda v Rjavini (V+, 500m)

Ko greš plezat v naše hribe veš, kaj te čaka. Dve uri (in več) dostopa in še prav toliko sestopa. A povsem novo dimenzijo temu da smer Milijarda v severni steni Rjavine.

Pot do stene se začne s skoraj tri urnim dostopom. Kljub vročim junijskim dnevom je dostop prijeten. Hodiš skozi gozd po senci, ko se le ta konča si kaj kmalu v senci mogočne severne stene Rjavine. Plezali smo trije - brat Urban, Andrej (oba AO Domžale) in jaz.

Na netu o smeri najdeš nekaj opisov. Rous pravi, da so sidrišča...

Preberi več

Tomažev steber v Grintovcu (VI-/V, 350m)

Za prvo skalno plezarijo letos sva z Nejcem izbrala Tomažev steber v Grintovcu. Dokaj kratek dostop (slabe 2 uri) in sestop, primerna dolžina smeri, solidna opremljenost s klini in lepa plezarija so zagotovo dejavniki, ki govorijo v prid smeri. Večino težjih raztežajev je suvereno vodil Nejc, jaz pa sem poskrbel, da sva enkrat malo zašla iz smeri . V steni sva bila približno pet ur in pol, poleg naju je plezala samo še ena naveza, ampak v sosednji smeri. Lepo je bilo, tako da smer prav gotovo priporočam.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...