Objave

Srednja in Velika Mojstrovka na (za)sneženi dan

Osem mladih in manj mladih članov se nas je nedeljo v želji po prvem snegu v novi sezoni odpravilo najvišjemu cestnemu prelazu v Sloveniji naproti. Na Vršiču smo se usmerili na markirano planinsko pot v smeri Mojstrovk in se že na izhodišču razveselili snežne podlage. Na vratcih je bi sneg spihan, višje gori pa je snežna odeja močno varirala - od skal do metrskih zametov, ki smo se jih v bistvu kar veselili. Po vesinah smo krenili na Veliko Mojstrovko, a v megli malček skrenili in zgazili preveč proti levi in...

Od Kotove špice do Srednje Ponce

Sončno in prijetno ohlajeno septembrsko nedeljo smo Anže, Dule, Džani in jaz izkoristili za nič kaj nedeljski sprehod po visokem grebenu nad Tamarjem. Namesto da bi vztrajali v postelji do dopoldneva, smo v prvem svitu že marširali po cesti proti Tamarju. Pot do Kotovega sedla nam je hitro minila in tam, pod na videz nedostopno Kotovo špico, smo si na razgledni terasi privoščili prvo malico pred začetkom prečenja.
Vzpon na Kotovo špico je gotovo eden zahtevnejših odsekov poti. Sprva po naloženi in...

Preberi več

Kdo hudiča je dr. Dolhar?

...sem se spraševal ves čas na poti nazaj v Ljubljano, po tem ko sva z Luko preplezala najino prvo skupno smer, Smer dr. Dolharja (iV+, 250m) v Grebencu Male Mojstrovke.

Smer sva izbrala, ker sva prvič plezala skupaj in nisva hotela ničesar pretežkega ne predolgega, po skici in opisih sodeč pa je smer kar dobro opremljena in tudi orientacijsko ne preveč zahtevna.

Po nekaj zgodnjih logističnih zapletih sva bila ob 8h na dostopu, ki pa je zelo kratek (sledi se normalni poti na NŠG in potem ob...

Grintavec iz Bavšice in Pinja iz Koritnice

Objava z nekaj zamude, ampak ker se v teh dveh tednih hribi niso bistveno premaknili in se najboljša sezona za pohodništvo šele začenja, so opisi še vedno aktualni. Lepe in vroče dni konec avgusta smo izkoristili za odkrivanje meni manj znanih primorskih strani Julijcev.

Prvi dan smo z Nežico in Džanijem naredili krožno turo na Bavški Grintavec iz Bavšice. Pot je sicer markirana, ampak ponekod precej zaraščena in predvsem samotna. Gor smo šli preko opuščene planine Bukovec, na sedlo Kanja in po kar...

Aschenbrennerjeva smer v Travniku

Nedelja se je začela z budnico ob nenavadni uri, ko nekateri še na polno žurirajo. Ne vem, ali me je zbudila budilka, ali glasba z zabave nekaj sto metrov stran.
Na Vršič sva se pripeljala še v popolni temi in daniti se je pričelo, ko sva se že spuščala v Tamar. Pri potoku sva zavila z markirane poti navzgor proti začetku smeri. Vmes se enkrat nisva mogla zediniti ali plezati naravnost po mokri grapi ali se vleči naokrog po vlažni travi. Boljša izbira je bila skala. Po treh urah sva bila pod steno, kjer...

Skalaška z Ladjo (V+, 1000m) v Triglavu

V nedeljo smo se z Nejcem in Špelo (AO Kamnik) odpravili v Skalaško. Opisov je dovolj, zato le na kratko. Nekoliko presenetljivo smo bili cel dan v smeri sami, če izvzamemo navezo, ki je zgrešila vstop v smer. Smer je lepa, orientacijsko ne pretirano zapletena in precej dobro opremljena. Med plezanjem se človek dobre zave velikosti Stene. Tik nad ključnim delom smeri (Ladjo) je padlo nekaj kapelj dežja- ravno dovolj, da smo se varovali še 2 raztežaja v strmih travah. Po 8 urah in pol smo vendarle prišli na...

Vroč torek v Triglavski Steni

Po nekaj letih sem se spet lotil klasičnih smeri v Steni. S Primožem M. sva se sprava lotila Bavarske, ki mi je, kljub več ponovitvam, še vedno zanimiva smer. Nočni dostop me je vseeno toliko zmedel, da v jutranjem mraku nisem našel najbolj optimalnega dostopa iz Poti čez Prag in sva izgubila kake pol ure. Prvič ta dan sem je izkazalo, de prezgodaj nima smisla.
Potem nama je plezarija kar lepo stekla in po 11. raztežajih sva z Bavarsko zaključila. Ker je bilo do sredine dneva še nekaj ur me je Primož...

NEOWISE

S sobote na nedeljo se je obetala jasna in mirna noč, zato sem malo preveril zemljevide, s katerega vrha bi imel lepo panoramo proti SZ strani neba. V tej smeri namreč že nekaj tednov opazujemo prijetno astronomsko presenečenje letošnjega leta - komet Neowise.

Pozno sobotno popoldne se odpeljem na Pokljuko, kjer hitro ugotovim, da nisem edini, ki razmišlja podobno. Že spodaj na travniku pred parkirišči je stal manjši teleskop, na Viševniku pa je že nekaj ljudi čakalo noč. Pri avtu srečam par, ki se...

Dolomiti

Pretekli vikend smo Jurij, Aleš in jaz odšli malo plezat v Dolomite. Ideja je bila, da gremo raziskat kakšen konec, kjer se običajno ne pleza.

Po dopoldanski vožnji do Dolomitov smo za prvi dan izbrali stolpe Vajolet in na videz kratko smer Preuss Crack (120m, IV+/V-) v stolpu Delago. Dostop naj bi bil le formalnost - ko te žičnica pripelje do vrha, so stolpi za vogalom. No, ta vogal je bil dve uri hoje daleč. Pa tudi sama smer ni ravno enostavna. Gre se za kamin, ki poteka praktično od tal do vrha...

Briceljk

Za vikend sem s padalci bil v Tolminu. Ker je v nedeljo bilo preveč vetra za letenje, sem šel malo raziskovat meni neznane konce zahodnih Alp. Nad Logom pod Mangartom se verjetno dviga najbolj veličastna stena pri nas - Loška stena. Po tihem si želim, da jo pozimi preplezam, zato sem šel na ogledno turo sestopa z vrha stene.

Iz doline Bavšice sem startal pozno (ob 11h), a je ohladitev dan pred tem poskrbela, da mi ni bilo preveč vroče. Po dobrih dveh urah in pol sem na vrhu. Na poti proti grebenu sem...

Preberi več
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...