Objave

Srednja Ponca v megli nad Tamarjem

Aladin je še zjutraj kazal ugodne razmere za pobeg na lepše v gore, a vreme tokrat res ni sodelovalo. Deseterica se nas je odpravila v Tamar, konkretno na Srednjo Ponco. Nekaj let je že minilo od zadnjega obiska, a pot je še vedno strma, celo bolj kot se je spominjam. A nič ne de, tako hitro smo pridobivali višino, da smo se naenkrat znašli v objemu goste megle iz katere je občasno naletaval sneg, srež pa je pobelil pokrajino. Na žalost v vršnem delu tudi skale, zato je bil potreben previden korak. Pogostim...

Zeleniške špice

Dež je v zadnjih dneh marsikomu spremenil praznične plane, a vseeno se je našel lep sončen dan za v gore. A tudi tu ni šlo čisto po planih. Prvotni plan je bil prečenje KSA, ki se je nato spremenil v zgolj greben Rinke - Skuta, a pri vožnji proti Kamniku v sredo zjutraj je novo zapadli sneg spremenil tudi ta plan. Nič, gremo v klasiko slovenskih gora Zeleniške špice, ki so v jesenskih barvah še lepše kot običajno.

Dva dni Vipavske Bele

Čudoviti jesenski dnevi v plezališčih Slovenije so le eden izmed mnogih razlogov zakaj je plezanje fina fizkulturna aktivnost. V soboto nas je božalo sonce in med učenjem vozlov, izdelave varovališč, spuščanja po vrvi in še nekaterih cirkusantskih aktivnosti smo se imeli prav lepo. Dan smo zaključili z odlično pojedino v pubu pri letališču. Še boljše smo jedli v nedeljo pri Colu, s to bistveno razliko, da smo se tja prišli odtajat. V pičlih dveh urah se je v nedeljo namreč shladilo iz +16 na +7ºC in v...

Plezanje z razgledom in kostanjev piknik 2018

Z nekaj zamude se oglašam s krajšim poročilcem našega plezalnega vikenda v Rovinju, ki smo ga tradicionalno nadgradili z žganjem kostanjev. Letošnje temperature so bile nadvse primerne tudi za kopanje manj trdoživih in tako se nas je kar precej pognalo v vodo, da smo delali družbo Džaniju. Slednji namreč plava pri vseh temperaturah, da je le agregatno stanje morja tekoče :) Na soncu nas je prek dneva med pležo dobro "kurilo", tako da je bila senca v oktobru zelo zaželena. Alpski mladci so pridno poslušali in...

Grebenčkanje okoli Krna

Lep jesenski vikend sem preživel v pohajanju po visokih grebenih v Krnovi skupini. Ker je do tja dolga vožnja, se splača obiskati še druge, manj znane in nič manj zanimive vrhove poleg Krna.
Izhodišče v Lepeni pri mostu čez Lepenjico in mimo kmetij po delno zaraščeni mulatjeri daleč navzgor skozi gozd (Riglji in Hudi plaz), nad gozdom pa malo po svoje do vrha Vršič. Nato sledi dolgo grebensko prečenje čez Vrh Ruš, Oblo brdo, Krnčico in Srednji vrh. Po celem grebenu je polno ostankov iz 1. sv. vojne, malo...

Preberi več

Popoldanska na Kriško goro in s padalom nazaj

Z Ines (Papert) sva se dobila pri McDonaldsu v Lescah, z Rokom pa v Križah (prvotni plan v Karavankah smo opustili zaradi bližajoče se fronte in napovedanih vetrov). Skupaj smo z enim avtom nadaljevali do Gozda in se od tam sprehodili do Kriške. Na Gozdu je bil zrak občutno bolj svež kot v dolini, a je bilo med vzponom vseeno za kratke rokave in hlače, ki smo jih pogrešali. Z Ines sva brze obotavljanja pred napovedanim pojačanim vetrom odletela nazaj v Križe, Rok pa je turo olepšal še s krožno čez Tolsti vrh...

Humar-Škarja (V-/IV, 270m)

Pred tednom dni se je iz daljnega Irana na dopust v Slovenijo vrnil Aleš. Ker že dolgo nisva plezala skupaj, je bila sončna nedelja odlična priložnost, da to popraviva. Aleš, vajen vročega podnebja, je izbral jugovzhodno steno Planjave in relativno pozen start, da se skala do najinega prihoda že lepo segreje :) Ok, res je tudi, da so jutra zadnja dni malo tudi mrzla.

Smer Humar-Škarja sem napadal že pred poletjem, a sem z bratom tako zalutal, da sva na koncu splezala najino prvo prvenstveno smer....

Preberi več

Giro čez Šplevto. Brez razgleda.

Mladce smo danes gnali v breg. Glede na to, da se je pacala megla in oblačnost, smo jo mahnili na Šplevto "po krožni". Vzpon je bil bliskovit, pavze za govorne nastope z razgledom na Triglavsko severno steno pa prav izjemne. Ko nam je v višjih nadstropjih tu in tam nežno zavejalo okrog ušes, smo bili opomnjeni, da se bliža tudi koledarska jesen in da prihajajo veseli meseci zime ter zimskih radosti. Na vrhu Šplevte smo jedli, kolikor toliko v miru, razen seveda Saturna, ki je ves čas proseče gledal mene...

Milijarda (V+/500 m) v Rjavini in hop v Radovno

Naključje je hotelo, da smo bili v manj kot tednu dni znova pod mogočno Rjavino. Tokrat z bolj plezalnimi ambicijami. K izbiri smeri o kateri sem doslej prebiral povečini “ne-priporočljive” opise, nas je eden novejših prijetno presenetil in prepričal v odhod. Dostop v jutranji vlagi je ob čvekanju hitro minil. Nejc in Jaka (ter duh izabele) so me priganjali v breg v dobri poldrugi uri smo se že znašli pod steno. Bilo je nepričakovano hladno in prve raztežaje smo vsi splezali v bundah. Že kmalu je postalo...

Velegreben med Kotom in Krmo

Prejšnji teden smo smo se Nejc, Žiga in jaz navkljub slabi vremenski napovedi odpravili v Julijske Alpe. Dan smo imeli rezerviran za druženje v gorskem okolju in smo si rekli, da če bo vreme zdržalo prav, če ne bo, se bomo pa prilagodili. Ko smo prišli na izhodišče v Kot je bilo videti nekaj modrega neba in po mokrih in sluzavih skalah smo se odpravili prvotnemu cilju na proti. Po dveh urah smo stali pod Dimniki in razmišljali o nadaljevanju. Malce po svoje smo navigirali do točke, kjer smo se navezali in...

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...