Objave

Strug - Desna smer (III/2, 350m)

Včeraj sva se z Luko Kramaričem mudila v samotnem Strugu. Start in konec v trdi temi, vse skupaj 13 ur, vmes pa polno odrivanja neznanih krajev. Po markirani poti proti Srednji Ponci nekje do 1600m, nato levo pod začetek smeri – nezgrešljivo. Sama smer prvih 200 vrvnih metrov poteka v SV steni/pobočju. Sledi prečka v južno (mogoče jugovzhodno?) grapo, ki nas popelje na sam greben. Na oko bi dolžino grape ocenil na 250m. Ob normalnih zimah smer verjetno nima skokov, včeraj pa sva se soočila z dvema skokoma v...

Greben Tolsta Košuta - Košutnikov turn

Včeraj sva z Nejcem Štebetom prehodila/preplezala greben med Tolsto Košuto in Košutnikovim turnom. Z avtom sva se nekako pripeljala do letnega izhodišča. Pot pod noge in preko planine Dolga njiva sva se povzpela najprej na Tolsto Košuto. Snega sicer ni bilo veliko, se je pa precej neprijetno prediral in sva se kar namučila do vrha. Sledil je glavni del ture: greben proti Košutnikovemu turnu. Začne se precej zlagoma, saj so težave skoncentrirane v drugem delu. Nikjer ni pretirano zahtevno, je pa potrebna kar...

Rogljica - Centralni steber (V/IV+, 500m)

V nedeljo sva se z Luko Kramaričem mudila v redko plezani Rogljici nad Krnico. Po najinem mnenju je smer po krivici dokaj redko plezana, saj ponudi pravo in konkretno alpinistično doživetje: dolg dostop, še daljši sestop, skopo opremljenost, dolžino in dokaj kompleksno orientacijo. Zadovoljstvo vrh stene je zagotovljeno! Tole bo malo daljši zapis, mogoče komu pride prav. Do stene sva dostopala 3 ure. Nisem prepričan, če sva ubrala pravo »pot«, saj sva s poti proti Špiku zavila proti Rogljici precej...

SV raz v Jalovcu

V soboto sva se z Luko Kramaričem ponovno potikala v stenah nad Tamarjem. Tokrat sva splezala SV raz Jalovca, ki ponuja res kvalitetno plezarijo v krasnem okolju. Smer je precej dobro opremljena, tako da klinov nisva zabijala, vseeno pa sva sem ter tja uporabila frende. Skala je za slovenske razmere zelo kvalitetna, z orientacijo ni težav. Detajl smeri se nahaja povsem na koncu, zato zbranost ne sme popustiti prav do konca. Vseskozi sem imel ta zloglasni detajl nekje v mislih. In res je dokaj zoprn, čeprav...

Zajeda Ekar-Jamnik v Dolški škrbini (VI-/IV, 350m)

Z Nejcem Štebetom sva v nedeljo plezala nad Jezerskim. Lepa linija smeri kar vabi k plezanju. Enostavna orientacija in solidna opremljenost smeri prav tako. Vseeno sva zabila nekaj klinov in uporabila nekaj frendov. Ključni del smeri, ki ga sestavlja nekaj pravih bolder gibov, se mi je zdel precej zahteven, čeprav sva oba zlezla prosto. Slabe tri ure in pol plezanja je bilo dovolj, da sva se znašla na vrhu smeri, kjer naju je dokončno pozdravilo žgoče sonce.

Preberi več

Šite: Belač-Zupan (V/V, 550m)

Včeraj sva z Luko Kramaričem (AAO) plezala klasiko v Šitah. Smer naju kar zaposlila, saj je bistveno daljša od "uradnih" 550m, poleg tega pa je smer precej konstantna. Večjih težav z orientacijo nisva imela, razen na koncu dolge gredine v zgornjem delu smeri. Mogoče komu pride prav: približno 10m preden se gredina zaključi se je potrebno spet pognati v vertikalo in splezati na okoli 10m visok neizrazit stolp (v opisu na slovenskih stenah je poimenovan "prislonjen stolp"). Midva sva iskala prehod prav na koncu...

Velika M. Ponca - Severna grapa (IV/2,M, 450m)

Z Luko Kramaričem sva si v sredo privoščila dan dopusta in dan izkoristila za plezanje v Veliki Martuljški Ponci. V torek zvečer sva se povzpela do Bivaka za Akom in v udobnem bivaku prenočila. Ob ranem jutru sva zapustila bivak in se najprej povzpela do Treh macesnov, nato pa po dolgi prečki v desno vse do vstopa v Severno grapo, nekje na višini 2250 do 2300m. Začetek je nezgrešljiv, vstopiš v ozek graben, precej podoben Hudičevemu žlebu. Po 100 dolžinskih metrih pa sva zašla v past: zavila sva v lev krak...

Preberi več

Krn - Korito (IV/2-3, 700m)

Včeraj smo se z Nejcem, Klemnom (AO Kamnik) in Majo (AO Kamnik) splezali smer Korito v Krnu. Smer je dolga, saj s plezanjem začneš nekje na cca 1450m in končaš prav na vrhu Krna. Dve ure smo potrebovali za dostop, za smer pa slabe 4 ure. Smer ima dva detajla. En je takoj na začetku, kjer je zahtevnost precej odvisna od razmer. Mi smo imeli dokaj solidne: dovolj snega, ki pa ni bil zmrznjen. Drugi detajl smeri pa se nahaja zadnjih nekaj 10m pod grebenom. Klemen je šel direkt navzgor in poročal o slabih...

Kokrska Kočna: grapa v južni steni (IV/2, 800m, M)

Z Luko Kramaričem sva včerajšnji dan izkoristila za vzpon v južni steni Kokrske Kočne. Zjutraj ob pogledu na minimalne količine snega nisva bila pretirano optimistična, potem pa se je le našlo dovolj snega za vzpon. Orientacijsko zapleten dostop naju je kar zaposlil, vmes sva celo naredila en abzajl. Po slabih 3 urah sva se znašla pod smermi v južni steni Kočne. Smeri v desnem delu stene (v Kresalovem vodniku Zimski vzponi oznake smeri 3, 4 in 5) so bile v spodnjem delu suhe, zato sva se pomaknila levo in...

Preberi več

Smer Dolinarjeve v Velikem vrhu (III/2-3, M, 350m)

Včeraj sva z Luko Kramaričem plezala v Karavankah. V severni steni Velikega vrha sva splezala smer Dolinarjeve, ki se ponaša z lepo linijo desno od značilnega stebra. Brez pretiranih planov sva odšla preverit razmere, ki so se izkazale za precej solidne. Snega v sami steni je malo, vendar prekriva vse ključne skoke. Kvaliteta snega je na ključnih mestih solidna: z nekaj truda je bilo možno zapičiti cepin v dokaj trd sneg, ki pa vseeno ni škripavec. Težavnejši deli smeri so skoncentrirani v spodnjem delu...

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...