Objave

Strmih in čvrstih 890 metrov v Karnijcih

Za rojstni dan sem si zaželel plezat in Nejca našuntal, da me za darilo odpelje v Švico plezat. Vozil sem jaz, plezala sva oba pa še v Švici nisva pristala, a tako dobre plezarije v apnencu že dolgo nisem doživel. Tako v soboto kot nedeljo sva spala in plezala na meji med Avstrijo in Italijo. Prvi dan sva po dobri uri dostopa zmogla lepo alpinistično VI, 540 m. Skala je bila odlična, v dveh raztežajih izjemna. In-situ opreme ni bilo veliko, povečini kakšen klin na štantu in v najtežjem raztežaju dva, sva pa...

Juševa smer v JV steni Nad Šitom glave

Zame še ena zadnjih smeri v nizkem ostenju Šitne glave, ki sem ga zaradi prikladno kratkega dostopa v vseh letih dodobra prečesal. In očitno ta boljše ostane za konec. Res je Juševa smer prava kratka lepotica, zlasti predzadnji raztežaj čez temno sivo kompaktno in odlično razčlenjeno skalo po naravnih prehodih. Plezala sva jo z Rokom in kljub dežju, ki naju je ujel dva raztežaja pod vrhom, bo ostala v lepem spominu. Smer priporčam, saj je kratka in sladka in jo lahko zlahka pobožaš pred ali po...

Plezanje v dolini Malte

Za vikend smo šli pogledat kako se drži tropsko vreme pri severnih sosedih. Prav tako se je ponavljal vzorec z vsakodnevnimi nevihtami in nočnimi neurji. Prvo noč je v zaprti dolini bučanje grmenja močno odmevalo in bes naba zaneslo vse do naše namestitve na neke sorte kmečkem turizmu. Neke sorte zato, ker imam kmečki navadno v mislih po prijaznosti in gostoljubnosti, teta s kratko pristriženimi lasmi pa ni postregla ne z enim ne drugim. Ni kaj, včasih se zgodi tudi najboljšim gostiteljem... V petek smo po še...

Tristo metrov plezanja nad Tržičem - Bela Peč

Danes sva z Gregatom obiskala Belo peč. Vzorno urejen kotiček naših hribov, ki sem ga doslej obiskal le enkrat na začetku svoje plezalne poti. Po hitrem dostopu sva se prav tako hitro navezala in po prvih počasnih metrih prve smeri le prebudila zarostane sklepe in mišice in potem šibala kot dobro namazan stroj. Splezala sva Bumerang, Katastrofulo in Marčitovo sp. smer, pri čemer si je lepota sledila v enakem zaporedju. Detajl zadnje smeri nama je obema vzel nekaj sekund več kot bi si želela, saj sva oba...

Tračarije v južnih pobočjih Planjave

Lepo osončena južna pobočja Planjave so v pomladnem času kot nalašč za pomladno razmigavanje v skali. Planjava je velika in široka gora in ponuja kup različnih manjših in večjih skalnatih strmin v katerih je mnogo plezalnih smeri. Robi, Nejc in jaz smo šli razmigat kosti na sonce in zaplezali v Tračarije, ki se nam je zdela fina za uvodne metre v skali v novi sezoni... Smer sama ni nič posebnega, je bilo pa malicanje na toplem soncu in mehkih travah prijetno. Manj prijeten je bil sestop, kjer smo zgrešili...

Smuka z Velike Martuljške Ponce v Dnino

Štirje člani Freeapproved in dva simpatizerja smo se danes navsezgodaj odpravili na izlet na Gorenjsko. Ob nekaj do pol petih zjutraj smo pričeli s pristopnim maršem na smučeh in na pol-razrezanih deskah (aka splitboard) od 3. serpentine mimo Koče v Krnici, kjer smo zavili ostro levo proti Dnini. Na žalost so naši psi grabili le v spodnjem položnem delu, kmalu pa je postala hoja na smučeh čez velikanske ledene kepe plazu v grabnu tako mukotrpna, da smo jih zamenjali z derezami in tako je ostalo vse do vrha...

Čez Lipnico na Špik in ob sončnem zahodu navzdol

Po dveh letih in nekaj dneh so se razmere in vreme ter družba poklopili tako, da smo znova zaorali proti belim vršacem visoko nad Krnico. Cilj smo vsled plazovne (ne)varnosti prvič spremenili že na dostopu, drugič pa, ko smo prišli nad gozdno mejo. Tako smo jo ubrali proti Lipnici in Špiku. Na Lipnico smo se s škrbine povzpeli na greben čez debelo kložo naravnost navzgor in mimmo opasti ter po grebenu do vrha. Ko smo se naužili razgledov, smo se spustili nazaj pod škrbino ter se zagrizli še v zadnjo strmino...

Preberi več

V megli in snežnem mixu okrog Vršiča

Najbrž je slabemu odzivu na moje povabilo na včerajšnjo turo botrovalo predvsem manj ugodno vreme. Z Duškotom sva tako odrinila sama in prvotne cilje opustila že na prvem delu dostopa, kjer sva se oznojila še preden sva zapregla pse.
Na izhodišču, t.j. parkirišče pred Erjavčevo kočo, je bilo +2,5ºC in je zelo na rahlo rosilo. Vlažen in topel veter s primorskega konca je vlekel v sunkih, kljub megli in oblačnosti pa je bilo vzdušje vse prej kot zimsko. Z Duškotom sva jo po ne preveč dolgem razmišljanju...

Korenščica ob sončnem zahodu

Včeraj popoldan sem se izza računalniškega zaslona presedel za volan in odbrzel na Gorenjsko. Mimo Javorniškega rovta in na izhodišče, kjer so sveže temperature (-10,5ºC) obljubljale dober sneg, ki je med drevesi varno skrit čakal na smučarje. Ko sem si zapenjal smučarske čevlje, se je ravno vrnil navdušen smučar, ki je kar žarel od navdušenja. Malo so me že srbeli podplati, predvsem pa me je zeblo, zato sem Jakatu, ki je prihajal z Marijano in Markotom, sporočil, da grem po polžje naprej. No nisem prav daleč...

Damoklejev meč, IV/5, 250 m

Včeraj smo Grega, Nejc in jaz obiskali Damoklejev meč, menda najbolj plezan slap nad Plazjem. Imeli smo veliko srečo in bili v celotni dolini sami, mir je nazajgrede tik pred parkiriščem zmotil le trušč motornih sani, ki je prevažal italijanske pohodnike s krpljami, ki so omagali in so jih pobirali kar s sanmi s prikolico.
Do smeri smo dostopili s smučmi, kjer smo drugo polovico gazili, saj je bila stara špura zasuta in na novo zasnežena. Snega je kakšnih 20-30 cm finega pršiča na mehki podlagi. Na...

Preberi več
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...