Objave

Lenuh in Butinar

Za začetek sezone smo preverili razmere v Lenuhu in Butinarju.
Vstopni skok Lenuha je delno zalit in se spleza brez večjih težav, smo se pa vseeno pozihrali, malo za vajo in malo zares. Višje so vsi skoki zaliti in ni nobenega problema. Večji del se je splazil in je podlaga trda razen izstopnega dela, kjer smo gazili pršič.
Megla na grebenu je poskrbela, da smo skoraj obrnili in se vrnili po smeri, pa smo na koncu le našli glavni greben, ki je precej spihan in lažje sledljiv. Sestop po Šentancu (ko...

Celjska smer v Mali Rinki

Po nekaj neuspelih poizkusih sva se v soboto z Blažem le ujela za turo. Odločiva se za Celjsko smer v Mali Rinki, ki izgleda dovolj očitna za orientacijo in ne pretežka pa tudi ne prelahka za začetek, no pa sva se skoraj uštela. Na podlagi poročil sva sicer pričakovala kopen izstop, za rezervo pa sva računala na levega, ki je videti ok. Vsak pri sebi pa sva ves čas spremljala tudi možnosti umika.

Dostop je bil razen ledu po poti brez posebnosti, tik pod smerjo na plazovini se je pričelu tudi...

Kratka in sladka na Rodici

Za začetek letošnjega dopusta sva se z Baro odločila izkoristiti vročinski val in noč preživeti nekje visoko pod milim nebom. Za cilj sva izbrala Rodico ki je obetala lepo kuliso tako za sončni zahod kot tudi vzhod pa tudi trave ne manjka. Skrbelo naju je le še ali bo vreme zdržalo (zahodne in severne sosede so že hladile nevihte) ter ali so na vrhu tudi ovce, ki so naju v teh krajih že preganjale v želji po najinih prepotenih in slanih hlačah. Okrog 18h zvečer prispeva na najvišje možno izhodišče in se...

Skoraj Triglav

Po nekaj zaporednih delovnih vikendih so prazniki končno prinesli priliko za pobeg v hribe. V soboto in nedeljo ni šlo, za ponedeljek popoldne pa je že bilo napovedano poslabšanje, zato se z Baro odločiva da greva ponoči na Triglav počakat sončni vzhod.
Precej bolj kot ponavadi je bila zanimiva že pot do Krme, kjer sva doživela pravi Mojstranški safari. Najprej malo iz Mojstrane srečava lisjaka, ki naju spomni kako sva predlani ob enaki priliki videla dve košuti. Ravno takrat se sredi ceste pojavi jelen,...

Ojstrica po Vzhodni grapi v Škarjah

Pa smo tudi alpski vajenci dočakali konkretno turo v tej revni zimi. V nedeljo smo se odpravili proti Logarski dolini s ciljem priti po vzhodni grapi v Škarjah do Ojstrice.
Prvi, gozdni del poti od Doma Planincev do Klemenče Jame ni ponujal blaznih užitkov, nas je pa dobro ogrel za nadaljevanje. Pri koči se prične sneg, odpre pa se tudi pogled na današnjo smer. Malo pred vstopom se opremimo in že smo pri vstopnem skoku, kjer nas Nejc in Tadej povarujeta tako smo hitro in brez težav preko. Nadaljujemo po...

Preberi več
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...