Objave

Triglav

Kot so poročali že sotrpini, se je zima v hribih začela. Midva z Andrejem sva se odpravila lovit sončne žarke ter preverit debelino snežne odeje. Izbrala sva mojo priljubljeno destinacijo za otvoritve zimskih sezon, Kredarico.
Snega je že na izhodišču na koncu Krme 10 cm, ki se počasi stopnjuje do približno 80 cm na Kredarici. Ko sva prebila še megleno plast, pa je bilo, božansko.
Ker je bila razmera res dobra in mi je Andrej posodil svoj cepin, sem se polno oborožen pognal še na vrh. V...

Okrog Škrbine pod Prestreljenikom

Sella Nevea je bila včeraj logična izbira. Vreme je ubogalo napoved Aladina, sonček je posijal ravno, ko sva se kot prva spustila po našem, trenutno neakntivnem, smučišču. Pod smučmi 10 cm puhca na kompaktni, nikjer ledeni, podlagi. V takih razmerah nama ni bil problem potegniti špure do sedelca malce višje od Okna, saj naju je pod njim čakala deviška flanka. Iz podna nazaj na Škrbino, nato pa spet puhec ter super urejeno smučišče brez smučarjev. V takem dnevu ti 2200 višincev vzpona mine kot bi mignil. Lep...

Grosser Hafner

Namesto hoje po jesenskem listju, so si trije pajaci prejšnjo soboto zaželeli hoje po snegu. In so ju tudi dobili. Poleg obilne doze gaženja, prediranja zoprne skorje ter nepričakovanega udiranja do jajc smo dobili še obilnejšo dozo visokogorskega sonca. Fuuuul smo uživali!

Široka peč

Greben Široke peči, od vzodnega stebra do Dovškega križa je klasika, ki jo planinec, ki rad zahaja v neobljuden svet, mora imeti v svoji zbirki. Značilnih stebrov, severne utrdbe Amfiteatra, namreč ne moreš zgrešiti, ko se pelješ proti Kranjski Gori.
Gre seveda za klasični Martuljek: podrto, samotno, divje, veličastno. Med ovirami, ki te čakajo na poti so:
- balvan v grapi (trenutno najbolje po desni, levo teče voda)
- nekaj metrov III+ na vstopu v amfiteater
- iskanje prehoda na vzhodni...

Čez Plaski Kuk na Travnik

Vremenska je bila slaba, želja po zraku in pikanju Grape v Kuku, pa se za to ni zmenila. Pred 14 dnevi je obsik kolegov rodil idejo, da bi tole bilo fino it pogledat od blizu. Za odločitev, da greva, sva bila na koncu poplačana z odlično razmero v grapi (in konkretnim detajlom v njej), lahkotnim grebenskim sprehodom na Travnik, romantičnim aprilskim sneženjem in zanimivim sestopom po lovskih stezah do izhodišča, ter seveda, s hribovsko malico v Tonkini Koči na Vršiču.

Vadba v zaledenelem Tamarju

Začetek in konec delovnega tedna smo telovadili v Tamarju, za spoznavanje ledenih strmin vsekakor primeren kraj. V ponedeljek me je Dušan peljal v Slap nad votlino ter v Desnega, danes, v petek, pa Piki v Centralca.

S Strelovca na Krofičko

V torek sva se z Dušanom podala proti zelo neobljudenemu grebenu, ki loči Robanov kot od Logarske doline.
Upoštevajoč nasvete modrih mož , sva se z avtom povzpela do kmetije Knez (izhodišče na 1200), od koder sva po markirani poti, ob soju svetilk, prisopihala na Strelovec. Tu je bil za naju, poleg markacij, tudi konec gazi. Sledilo je vzpenjanje v smeri proti Movzniku, kjer je potrebno najti lovsko stezico, ki se spusti na vzhodno stran grebena Ut. Iskajoč dobro skrite prehode v strmem terenu (sam jih...

Sončno megleni zimski vikend

Daljše obdobje poscanega vremena je botrovalo odločitvi, da je treba nadoknaditi manjko svežega zraka ter v gorah preživetih dni.
Po petku, ki je služil kot antidepresiv zaradi pomanjkanja sonca, sva z Nežo v soboto našla najlepše obsijan vrh v Julijcih. Izkoristila sva šest dni staro gaz naših sotrpinov na Vrtaško Sleme (muchas gracias) in ves čas občudovala igro vetra, meglic in sonca nad dolino Vrat.
Nedelja je bila rezervirana za eno izmed obljub, ki dela dolg. Jaka je dobil enodnevno odpustnico...

Vzporedna uvertura

V nasprotju s fanti, ki so se mučili pod Jalovcem, sem jaz izbral zelo udobno sprehajanje. Odlična gaz do Kredarice, višje gori pa kompakten sneg, ki je tudi na vzhodni strani, pod Malim Triglavom še ob pol enih prav solidno držal, so me prepričali, da so razmere za peš v hribe odlične :-).
Zgoraj brezvetrje, ki ga redko doživiš, temperature pomladanske, sneg pa, kot rečeno, na celem grebenu super.

Luknja Peč

»Ja OK, lahko pa tudi tisto luknjo, samo pol pa brez štrika.« se je glasil Đanijev odgovor, na moje povabilo na danajšnjo turo. V njem sem zaznal kanček razočaranja. Pred tem sem namreč brutalno zavrnil njegov plezalni predlog...
In sva šla. Se sprehajat. Na tisto luknjo. Več kot to, da na koncu dneva razočaranja ni bilo zaznati, pa naj povedo slike.
Ps: toplo priporočava za vse raziskovalce in ljubitelje brezpotij. Navsezadnje prehodiš tudi del 'kraljevske' PP etape.

Preberi več
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...