Objave

2866 m

Draga družba, naj vam povem, da je Triglav zrasel za dva metra. V to smo se prepričali na lastne oči v torek zjutraj ob 8h, ko smo z nasmehom zajahali streho Aljaževega stolpa.

Urbanovc, Urška, Miro in jaz smo za rep ujeli našo turnosmučarsko odpravo, ki je že tri dni vandrala po hribih. No ja, v bistvu smo jih zbudili, ko so vsi že sladko drnjohali zaviti v svoje kokone v sobi 301...ja, po bitki s poledenelo špuro in nočni Kalvariji, ki se je končala šele ob polnoči, smo se morali potruditi še do...

2866 m

MONTE ROSA

Ali ste vedeli:

...da smo šli ekipa Tuti-fruti ferajna za podaljšan vikend na poletni turni smuk na Monte Roso
...da se enačba smeha in dobre volje glasi:
2xFAT + 2xČAO + 1xAOŽ + 1x AAO
...da je Alagna freeride paradise, od koder smo se šlepal s tremi kabinskimi žičnicami na višino 2980 m
...da smo v koči Capanna Gnifetti (3647 m) srečali za en avtobus veliko družbo AO Kranj
...da imajo tudi v gorskih kočah ob 17.00 happy hour (no, ta je bilo bolj happy minute, ker je...

Krn

Tale tura se je v Maretovi glavi valjala že dolgih osem let. V glavi Miha, Mitja in mene pa od srede, ko nam je Mare zaupal svoje načrte. Aja, zvečer na Komno, zjutraj pa čez Bogatinsko sedlo do Krnskega jezera, na Krn in nazaj. Ni panike. Krna se spomnim še iz mlečnih let in vem, da je bilo ful luštn nabirat žeblje in ostanke čevljev iz prve svetovne vojne. In v smislu,kaj pa otrok ve….., se je začelo.

Da ima tale tura v Maretovih očeh posebno težo, priča tudi dejstvo, da si je fant za to priložnost...

Preberi več
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...