Objave

Žleb Hude police

V zgodnjih jutranjih urah, ko po ulicah glavnega mesta postopajo le še najgrše in najstarejše prodajalke ljubezni, sva se z Luko Kramaričem odpravila proti Zajzeri, s ciljem Žleb Hude police. Po poti naju je pri Kranju pral dež, vseskozi pa so naju presenečale TAKO visoke temperature. Na izhodišču v Zajzeri je bilo cca 4°C, a sva vseeno upala da bo zgoraj hladneje. Takoj ko se je pričelo daniti odrineva od avta in se po tekaški stezi odpeljeva do začetka poti, kjer hitro zagrizeva v hrib. Relativno hitro sva...

Krn (2244m)

Ko se ti vikend želja uresniči v ponedeljek ji ne gledaš v zobe :) Tako sem se z veseljem odzval Maretovi "prošnji" po sotrpinu za turo na Krn. Preko Gorice do vasi Krn in še malo dlje do pl. Kuhinja. Tam sva smučkam nadela pse, sebi pa radosten nasmešek in naložene ruzake, saj je bilo do snega potrebne še cca 20 min peš hoje do pl. Slapnik. Ko sva bila enkrat na snegu sva z vso resnostjo zagrizla v hrib in pritrjevala misli da je koča na vrhu optična iluzija, saj se vedno zdi da jo boš dosegel čez 15 min, pa...

Taferlnock (2375 m)

Po ugodni snežni napovedi smo se v skladu z navodili komandanta Virca napotili proti Turam v Avstriji. Ob udobnih 10.00 smo se z avtocestnega parkirišča Tauernalm v pancarjih odpravili proti vrhu Taferlnocka. Čakalo nas je približno 6 km vzpona v katerem smo naredili 1200 višinskih metrov vzpona, sneg pa se je ves čas izmenjeval, od pršiča do klože, ledene skorje in spihanca. Ker smo med vzponom pridobili informacije da spust po smeri vzpona ni najlepši smo naredili spust po drugi smeri in ni nam bilo žal,...

2. slap v Krnici

V torek 26.1 sva šla s Tadejem pogledat razmere v Krnico in sicer v 2. slap v Krnici katerega so čez vikend kar pridno lezli. Jutranji pogled na temperature ki so se proti Kr. Gori samo še višale niso vzbujale upanja na obstoj slapa v trdnem agregatnem stanju. Ko sva prišla do vznožja po 5 min hoje sva videla da sicer slap močno "krvavi" in od njega povsod teče vendar sva se vseeno odločla za vzpon. Naveževa se in kmalu sva na prvem štantu kjer se situacija drastično izboljša, saj je led super voda pa teče...

Butinarjeva grapa

Z Lukom Kramaričem sva se šla naužit zimskih radosti v za naju edinstvene razmere v grapi - čisto pravi "škripavc" in pa -15°C na Vršiču. Z užitkom sva kar zletela čez grapo in se na drugi južni strani čudila skorajda patagonskim razmeram saj cepini držijo tudi v snegu v previsu. Sledil sestop in vožnja nazaj:)

Slapovi pod Prisojnikom

S Tadejem sva izkoristila sončen ponedeljek in prazne slapove pod Prisojnikom. Po nočnem sneženju sva zgazila pod steno in se lotila odkopavanja ledu ki je bil mestoma pod pol metra snega....

Vrtača - Triangel

Včeraj smo se z Rokom in Tanjo dogovorili da gremo pogledat greben na Možeh pa vse tja do Palca. MEdtem ko sva imela namen z Rokom prečiti greben nama bi Tanja sledila po dolini in bi se sešli na koncu prečenja. Ob ponovnem ogledu vremenske napovedi in še 1x prebranemu odstavku "za turo nujno potrebujemo stabilno vreme, saj možnosti pobega z grebena nimamo prav veliko" smo se z modrim nasvetom in plavimi navodili odpravili kar po smučišču do koče. Tam sva se z Rokom odpravila proti Vrtači Tanja pa na Triangel...

Direktna smer (V/IV+, 250 m) v Rušici

Včeraj sva šla s Tadejem pogledat to lepo stenco v lepi dolinci. Lepa smer, skala super, razgledi pa božanski... Slike so samo od dostopa saj v smeri ni bilo časa slikat, sva preveč občudovala okolico, ko sva sestopila sva pa že bežala da bi ubežala temi, sam nama ni uspelo... Drugič se splača poslušat nasvet in prespat v bivaku pod Špikom :)

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...