Objave

Ledinček na forumu inovacij

Med 176 prijavljenimi inovacijami je bil projekt ledeni plezalni stolp izbran med 35 inovacij, ki so se predstavljale na 5 forumu inovacij na GR. Projekt je iz celoletnega in vsestranskega plezalskega objekta postal z razvojem hladiatorja(hladilnega panela), tudi ekološka toplarna. V zimskem režimu izdelave ledu, z zamrzovanjem vode odvzemamo toploto vodi in zraku, ki jo preko toplotne črpalke (hladilni agregat) uporabimo za ogrevanje prostorov. V poletnem režimu pa postane plezalni stolp ogromen sončni...

Preberi več

Ledinček se prebuja v ledno sezono

V petek sva z Valentino opravila prvo letošnjo ledno plezarijo na ledenem plezalnem stolpu Ledinček.  V ledu je trenutno ena stena, v  kateri sem izboljšal hladilno inštalacijo , ki  jo sedaj testiram. Prvi vtisi in prvo plezanje je bila čista fantazija. Pri temperaturi okoli +10 stopinj je led prav primeren za plezanje in se tudi obdrži. Tudi nasploh dobiva Ledinček novo podobo. Včeraj smo naredili streho, da dež ne bo raztapljal ledu in mu tudi sonce z vrha ne bo prišlo do živega. V kratkem dobim tudi prvi...

Kratkohlača

V soboto smo se ob dveh popoldne na prizorišču našega piknika dobili celi trije (Aleš, Valentina in jaz), ki so se odzvali na moje povabilo za plezanje v Planjavi.  Ker mi je v avtu termometer kazal celih 34,5 stopinj, smo na klopci v senci orehovega drevesa, s tekočimi ostanki od piknika skovali bojni plan, kako osvojiti kratkohlačo.

Plan je bil sprejet ob petih, ko smo se odpravili na Jermanco in nato počasi športno do Kamniškega sedla. Ker sem bil v resnih skrbeh zaradi mogoče prenapolnjene...

Izpiti alpinistične šole

Tako kot je v navadi se po vsakem šolanju opravi preizkus prejetega znanja :) V četrtek smo imeli preizkus znanja bodočih planincev. Izpita se je udeležilo 17 najpogumnejših. Tečajniki so morali strogi komisiji pokazati vsa pridobljena znanja na plezalnem stolpu v Medevodah, kjer je lahko naenkrat delalo reševanje padlega 6 navez in en samoreševalec. Ne vem po kakšnem čudežu so vsi reševalci rešili padle in  se tudi sami rešili. Rezultati izpita bodo znani na klubskem pikniku, kjer bomo podelili tudi...

Ledinček včeraj

Včeraj smo imeli Aš na ledenem plezalnem stolpu. Kljub toplemu vremenu in nekaj napakam, ki sem jih naredil pri ohranjanju ledu, je ledu še dovolj za uživaško plezanje. Nabralo se nas je kar nekaj in naj spodnje slikce povedo kakšno je bilo vzdušje na stolpu.

Plezanje na ledenem stolpu

Narava mi je pomagala, da se je na stolpu naredilo kar veliko ledu, tako da je užitkarsko ledno plezanje po stolpu mogoče. Pleza se lahko vsak dan od 16 ure dalje. Za drugačen termin se lahko dogovorimo po tel. 041 704 571.

Predavanje Vikija Grošlja

V sredo bo ob 18. uri predavanje Vikija Grošlja, kako z nasmehom prehoditi (preplezati, presmučati) cel svet. Predavanje bo v učilnici pivnice Zlate v Medvodah.  Na predavanje vabljeni vsi fatkot, še posebej pa alpinistični tečajniki in tečajniki turnega smučanja.

Predlagam vsem, da parkirajo na parkirišču pri športni dvorani od koder je do Zlateta 2 min.

V soboto 2.1.10 FAT na Triglavu

Vabimo vse Fatkote na tradicionalni vzpon ob novem letu na Triglav. Zbor je v soboto ob 6 uri na Dolgem mostu. Zimska oprema jasno je obvezna, kdor bo smučal naj ima vsaj smučke. Gremo za dva dni. Prvi dan do Kredarice in na vrh če bodo razmere, prespimo v koči in se naslednji dan vrnemo v Krmo. Nekateri smo se to že dogovorili in drži kot pribito, ostale pa vabimo poleg, da bo bolj zabavno.

Begunjšica v nedeljo z vetrom v laseh

Prejšnjo nedeljo smo si z Vrtače ogledovali skupinico, ki se je mučila na nasprotni strani v centralnem plazu Begunjščice. Ker je zgledalo kar zanimivo, je bil včeraj na sestanku,  moj predlog za nedeljo obisk Begunjšice po centralni ali pa po smeri Y.  Podatki o težavnosti so za centralno grapo;III.200 m, 35-40 st., za smer Y pa III. 200 m,35-50 st.   Sestop bomo naredili po Šentanskem plazu. Med zimsko opremo naj bo tudi čelada.

Dobimo se ob 7 uri zjutraj kot ponavadi na parkirišču v Šmartnem.

AŠ danes

Danes se v AŠ dobimo ob 16. uri v učilnici pivnice Zlate in predelujemo reševanje padlega. Po teoriji pa se še dogovorimo o kakšni akciji konec tedna.

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...