Objave

Rajalta Rajalle Hiihto 2011 ...

.. ali po naše: od meje do meje na tekaških smučeh. Čez Finsko. Štart je na vzhodu na meji z Rusijo v bližini Kuusama in vse do zahodne meje s Švedsko s ciljem v Torniu. Gre za vsakoletno smučarsko tekaško prireditev, ki je letos praznovala 28 leto ponovitve. Proga je razdeljena na 7 etap različnih dolžin. Povprečje kaže, do so dolge okoli 60 km/dan, najdaljša nanese 87km, najkrajša 46 km. V poštev pride le klasična tehnika.

Tekači smo bili razdeljeni na štiri skupine in vsaka skupina je štartala na...

O-beer

Tokrat je bil na jedilniku Visoki Obir (2139m). Štart v Bad Eisenkappel, po mestoma strmi asfaltni Alpenstraße Hochobir do Eisenkappler Hütte na 1555m. Do tu sva uničila en višinski kilometer. Naprej zelo raznolik makadam, kjer je treba pogosto razjahati in odločno poriniti v hrib. Kot na kar nekaj zadnjih turah sva seveda tudi tu nosila. Se je pa zgodila prilika, ki je bila tako za mene kot za Edija nekaj povsem novega. Priznam, da nama je bilo kar malo nerodno. Ko sva korakala zadnje korake z bicikli na...

FAT MTB Dolomiti III

Dve dolini zahodneje od Cortine - v Canazeiu, je isti vikend padale vrtela še ena mini skupina FAT ter nekaj ostalih vagabundov. Nastanitev v kampu je bila solidna, ne vem pa zakaj so levi in desni sosedje naslednji dan spakirali in odšli? Sobotna tura na Col Rodello (2484) preko prelaza Val Duron se začela z neprevozljivimi strmimi odseki makadamske ceste, ki so ji kljubovali samo landroverji zagorelih lokalcev, nato pa nadaljevala po idilični dolinici Duron vse do vznožja sten Plattkofla. Za spust iz...

Stol.

Sreda popoldne.
Preobjedena in utrujena od enega tedna hotelskega turizma (šotor je še vedno zakon!!) z Valenitno čakava na čarter proti Ljubljani. Glih igramo proti angležem. Pol letališča živčno prestopa, ker ni televizije, a vseeno močno držimo pesti. Mene pa preganja misel ali mi je serviser že popravil bicikl. V kratkem imamo plane in pred kako resno turo bo telo potrebno prej z ene par lažjimi kilometri prebuditi ter aklimatizirati na klance.

Četrtek zjutraj. V službi.
Edi: Kje si...

MTB sekcija ne počiva ... Tirolska in (spet) Dolom

Ko se je bližal dopust je padla odločitev:  letos ne greva na morje, ampak z bicikli v hribe. Na jedilniku sva izbrala Stubaital na avstrijskem tirolskem in Canazei v Dolomitih, ki pa so več kot očitno letošnji FAT hit. Plani so bili zelo ambiciozni, saj so bile ture, ki sem jih izbral, skoraj vse po vrsti črne. Barvne oznake so analogija iz smučišč, (modre za po kosilu, pri rdečih se že zašvica, črne so pa zanimive) s to razliko, da kjer se odločiš za črno, vedi, da se ti bo proti koncu vzpona delalo črno...

Debeluhi pod vodo

Že od časa srednje šole smo se redno držali načela " Dajmo malo presekat. Bo pasalo!". In tokrat bom presekal z dogodkom, ki ga lahko za trenutni čas klasificiramo kot eksotika. Bilo je v Dahabu, nedavnega decembra v letu 2008. Seveda nismo šli v breg v sneg, tudi na štrike se nismo vezali, temveč smo se držali nadmorske višine blizu nule in vsaj 2x na dan smo šli tudi v minus. Nad vodo je bilo okoli 30°C, pod njo pa 6-7 stopinj manj. S sedemdnevnga potapljaškega izleta se je nabralo precej fotografij in...

Preberi več
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...