Objave

Sprehod na Veliko Špičje

Čeprav sem si obljubil, da bom čez vikend počival, mi sonce ni dalo miru. Zaradi neodločnosti sem se iz Ljubljane odpeljal šele ob 14h. Od Savice sem čez Komarčo in mimo Črnega jezera prisopihal do Doma pri Triglavskih jezerih in ker mi je nekaj energije še ostal sem jo pihnil še na Veliko Špičje. Po mirni noči sem se odpravil proti Malemu Špičju, z njega sestopil direktno proti Ledvički, nazaj do Triglavskega doma od tam do Komne in proti avtomobilu. Na poti domov sem se še ustavil ob jezeru in malo...

Lep začetek delovnega tedna

Ponedeljek je kot nalašč za obisk gora. Z Borčijem sva pred službo skočila na Begunjščico in se tako na lep način poslovila od čudovitega vikenda v Vipavi in pozdravila novi teden.

Bivakiranje pod Vošco

Čudovito sončna sobota naju je z Boštjanom ponovno spodila v hribe. Tokrat sva se s smučmi potepala po Karavankah in sicer s Srednjega vrha čez Cene na Vošco, nato pa po Železnici na Trupejevo Poldne. Sledil je fantastičen spust vse do avtomobila. Seveda sva si turo vzela na izi in vmes tudi prespala. Za razliko od prejšnjikrat sva si tokrat zgradila pravo graščino v malem. Bilo je celo tako prijetno, da so naju iz radovednosti ponoči obiskali neki strašni duhovi. To pa so bila tudi edina bitja na katera sva...

Preberi več

Smučarski spust čez severno steno Debele peči

Letošnje zimske razmere v gorah so postregle z debelo snežno oddejo in omogočile prehode tudi tam, kjer to sicer ne bi bilo mogoče! Obetalo se je lepo vreme in z Rokom in Boštjanom smo odšli v pravljične smrekove širjave Pokljuke. Od tam prek Lipance po avtocesti, od koče proti vrhu Debele peči pa po globoko predirajoči se snežni oddeji...

Mlačca #2

Z Robertom sva se strinjala, da bi lahko današnji dan izkoristila za obisk Mlačce. Bil je lep dan, led precej trd in ob 16h sva bila oba že do konca navita. Tudi Anžeta so prsti očitno precej srbeli, saj naju je prišel pozdravit v službeni obleki in ni si mogel kaj da ne bi cepina dvakrat zabil v tla.

Krst novih motik v Mlačci

Tako kot je vsak otrok, kadar dobi novo igračo neučakan da jo preizkusi, tudi jaz nisem dolgo zdržal doma. Neprestano draženje na mizo odloženih sekirc je bilo neznosno. In kot se za privatnika in njegovega pomočnika študenta spodobi, z Boštjanom nisva čakala na vikend. Četrtek je kot nalašč dan za izlet v Mojstrano in obisk Mlačce. Motikce so krst uspešno prestale, led pa jo je odnesel malo slabše.

Dopoldanska smuka v okolici Ljubljane

Danes sva se z Boštjanom odpravila na kratek izlet na Sv. Jakoba. Ker je bila to moja prva turno smučarska tura, je bilo, kljub temu, da to ni ravno presežek vzponov in spustov, super. Prava zimska idila le nekaj minut iz Ljubljane.

Bivakiranje pod Golim vrhom

Po skupinskem sprehodu na Goli vrh, sva se z Boštjanom, namesto v dolino odpravila iskati primeren prostor za bivakiranje. Prvotno je bila zaradi lepega razgleda želja postaviti "hišo" na vrhu ali pa na Jenkovi planini, a sva se zaradi močnega vetra morala zateči v zavetje dreves. Pri gradnji bivaka sva imela zaradi strukture snega kar precej preglavic. S precejšnjimi težavami sva postavila pol metra visoke stene, za streho pa sva si pomagala s plahto in vejami, ki sva jih kasneje ometala s snegom. Oba,...

Kovačeva kobila je vedno bosa

Po semi delovnem tednu sva si z Boštjanoma zaželela preostalo energijo porabiti v hribih. Da se zelenca ne bi kje zaplezala in GRSjovcem povzročala težave, sva se za nasvet obrnila na Anžeta. Telefonski pogovor se je končal z odločitvijo za Špik.
Kot da se odpravljamo na isti cilj naju zjutraj malo pred bencinsko črpalko Jesenice prehiti črn Freeapproved WV Touran. Na kratkem postanku si zaželimo srečo in krenemo dalje, vsak svojemu vrhu naproti. Oni na Prisojnik midva na njegovega soseda.
Kmalu...

Preberi več
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...