Objave

Viševnik in greben Ablance

Včerajšnji sočni dan bi bilo greh zamuditi. Z Benijem sva startala s Pokljuke ne prav zgodaj, vendar sva začuda prva zagrizla v strmino nad smučiščem. Sneg več ali manj spihan zaradi vetra, ki je bil zjutraj še kar močen, preko dneva pa pojenjal. Vzpon sva zaključila pod vršno flanko, kjer nama prerez snežne odeje ter kompresijski test, nista povedala vzpodbudnih besed. Seveda je bil Viševnik nato preko dneva zelo obljuden in prevožen po dolgem in počez, ampak vsak po svoje. Odsmučala sva direktno na planino...

Monte Cevedale, 3769m

Prejšni vikend izkoristili zadnje izdihlaje turnosmučarske sezone na Monte Cevedale, 3769m. Koča Martello je bila odprta zadnji vikend, tako da smo s pridom izkoristili njeno res odlično in razkošno gostoljubje. Prvi dan do koče, naslednji dan pa zarana preko ledenika proti vrhu. Sneg je bil odlično pomrznjen, višje gori pa je bilo tudi nekaj svežega snega. Žal nam do vrha ni uspelo priti, saj smo vztrajali v močnem vetru vse do cca. 3500m višine, kjer pa je kljub popolnoma jasnem vremenu, veter zmagal in...

Alphubel, Nadelhorn in Allalinhorn; 3x4000m

Pretekli podaljšani vikend lepega vremena smo izkoristili za obisk 4000čakov v Švici. Plan so bili različni in na koncu so izbiri gora botrovale razmere in zasedenost koč. Prvi dan iz vasice Tasch do koče Taschhutte, ter naslednji dan na Alphubel (4206m) po JV grebenu. Razgled čudovit, na samotnem vrhu smo bili sami v popolnem brezvetrju in sončnem vremenu. Nato še več kot 2000m sestopa do doline in z avtom v sosednjo dolino do vasice Saas Fee. Naslednji dan dostop do koče Mischabelhutte, kjer smo spali v...

Böses Weibele (3121 m)

Prejšni teden smo se v lepem vremenu povzpeli na enega od višjih vrhov Hochschober skupine v Visokih turah v Avstriji. Skupina leži južno od skupine Grossglocknerja, sam vrh Böses Weibele, pa je neposredni južni sosed najvišjega vrha Avstrije. Tako da je razgled nanj ves čas čudovit. Tudi vreme nam je onega dne služilo, tako da je sicer dolg vzpon minil v prijetnem vzdušju in super družbi. Razen nas ni bilo v teh koncih nobenega na tisti dan.

Smučanje z vrha Škrlatice preko vzhodne stene

Prejšnji konec tedna sva se z Janijem povzpela popoldne na Bivak II, kjer sva prespala v zgledno urejenem bivaku. Naslednji dan sva nadaljevala po Rokavskem ozebniku in se preko Rokavške škrbine spustila v Kotle, koder sva se vzpela preko vzhodne stene Škrlatice na vrh. Med vzponom naju je spremljala visoka oblačnost, na vrhu Škrlatice pa je megla oblivala vse strani razen proti Krnici se je sem in tja razjasnilo. Tako sva po malce čakanja v megli, vendar vseeno ob dobri vidljivosti smučala z vrha po smeri...

Begunjščica - Večerna smer in Vzhodna grapa

Danes zgodaj zjutraj z Janijem na Ljubelj, kjer sva začuda prva na parkirišču, kar se mi letos še ni zgodilo. Nekaj začetnih metrov peš, nato pa na smuči in na presenečenje je bila podlaga čisto pomrznjena, kljub visokim temperaturam. Po smučišču do začetka Šentanskega plazu, ter nato malo višje prestop v Večerno smer. Po smeri do grebena, že med vzponom sva misel na spust po smeri opustila, ker je bila podlaga zjutraj še pretrda in ob uri spusta še ne bi zadovoljivo odjenjala. Na vrhu čudovito brezvetrje in...

Po Ostržkovi grapi gor in smučanje po Lenuhovi

Včeraj smo Ana, Iztok, Katja in jaz na sončen dan namesto frikanja oziroma kajtanja na Primorskem raje izbrali alternativo po kakšni od manj obljudenih grap na Begunjščici. Torej po Ostržkovi grapi gor na Begunjsko Vrtačo, ki je super narejena, in ena najlepših zmerno težkih grap na greben Begunjščice brez množic. Na grebenu malica ter uživanje v razgledu. Ana in Katja sta sestopili po Zahodni grapi, Iztok na bordu po Zahodni grapi, sam sem pa smučal Lenuhovo grapo (Z+, 45°, mestoma 50°, ozki prehodi, 350m)....

"Medšihtnih" skoraj 10000 višinskih metrov pršiča

Včeraj še enkrat na Sello Neveo z dvema opcijama. Prva je bila nekam turno smučati glede na snežne razmere, druga opcija pa smučanje po morebitnem svežem pršiču na Sella Nevea smučišču, če bodo odprli zgornjo gondolo. No in uresničila se je druga opcija. 4-urna karta in nabranih 9400 višinskih metrov pršiča od zgornje postaje do parkirišča na prelazu. Prva tretjina spusta super pršič, druga tretjina spusta malce oležan pršič, spodnja tretjina pa malce moker pršič. Skratka za trenutne temperature makismalno...

Jutranji Viševnik

Danes Jaka, Marijana, Marko in jaz zgodaj zjutraj ujeli redko okno lepega vremena v tem tednu in pozdravili sonce malce pod vrhom Viševnika. Upali smo na pršič, dejanska razmera pa se je izkazala za napihan pršič, skorjast sneg in poledenela pobočja. Podobne razmere je bilo slutiti tudi v bližnji okolici. Vzpeli smo se po normalki, smučali pa v okviru vzhodnega grebena in nato za Kačjim robom do glavne ceste. Lepa uvertura v začetek dneva.

Špik nad Nosom s Sella Nevea preko južnih vesin

V petek sva z Markotom izkoristila zadnji dan lepega vremena pred pričetkom deževno/snežene dobe. Zgodaj zjutraj sva štartala iz Nevejskega sedla preko planine Krni dol ter škrbine Riomoz povzpneva na vesine med Špikom nad Nosom in Špikom nad Špranjo, koder doseževa vrh Špika nad Nosom, 2531m že ob 8h zjutraj. Ker sva bila malo zgodnja sva na vrhu počakala slabo urco ter potem odsmučala po idealno odejnjanih pobočjih, koder sva se držala normalne smeri, smučala pa ves čas ob grebenu, po malce strmejših...

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...