Objave

Langlaufen in Ramsau am Dachstein

Letošnja zima v Sloveniji za tekanje po snegu res ni radodarna, je pa zato več časa za iskanje novih doživetij izven naših meja. In da je avstrijski Ramsau tekaški raj, je bilo slišano že parkrat in naneslo je, da sva to tudi preverila. Hotelčič Kobaldhof je stacioniran tik ob tekaški progi in če imaš še sobo s pogledom na le te, zjutraj težko dolgo poležavaš. Skratka, trenutno je urejenih prog cca. 200 km, imaš težje (črne) z veliko klanci ter posledično razglede na okoliške vršace in nižinske. Vse tipi...

Kajak + Cres = TOTAL OFF

Ideja je zaživela zelo na hitro. Jaz bi šla, on bi šel, torej greva. Brez nek hudih planov, tempa, sekund, kilometrov, torej “homoturistikus” s kajakom ob zahodni obali Cresa. Dobila sva še priporočilo za ogled otoka Zeće in Unije. Navtične karte sem si sprintala tukaj for free: https://www.dropbox.com/sh/hy1sjzhbqemcoe5/AADZu0pq0_T857dCUYq2Rdima?dl=0,
ostalo sva spakirala po občutku.

Seveda so DRYbag-i obvezni, čim lažja vesla, seakayak for two pa sva si izposodila kar v kampu Kovačine....

Razgledni 50 km trail nad Bohinjem

Po dolgem času je bila napovedana lepa nedelja in Miha, Tomaž in jaz smo si končno lahko privoščili malo razglednega "treninga". Štart je bil ob 7ih zjutraj v meglenem Ribčevem lazu. Mrzlo je bilo kot poznega oktobra in zato smo se s tekom do slapa Savice ravno dobro ogreli. V nadaljevanju nam serpentince do Komne vzamejo dobro uro in še tistih 10 minut več do sončne koče na Bogatinu. Od tam naprej pa sama uživancija. Lepe potke, lepi razgledi in ravno pravšnje temperature. Od Bogatinskega sedla smo sledili...

MTB in 900 višincev

S prijateljem sva se v soboto odločila, da greva z bajki na planino Konjščico (1438m n.v.). Štart v Bohinjski Bistrici in potem po urejeni kolesarski do Srednje vasi. Tam si natočiva super ohlajeno vodo in štartava po makadamu v hrib. Do Uskovnice ni kakšne zahtevnosti, razen prahu, ki so ga dvigali avtomobili. Nekateri sploh. Po razpotju nad Uskovnico pa je do cilja v glavnem kolovoz, ki je na določenih delih kamnit, na nekaterih klancih so tudi skale. Ampak generalno ni nekih posebnosti, lep pa je predvsem...

Preberi več
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...