Objave

Tri koče in štiri jezera

V soboto smo se od Koče pri Savici po poti čez Komarčo odpravili do Črnega jezera. Namočili smo tačke in napolnili želodce, potem pa jo mahnili naprej proti Dvojemu jezeru (šteje kot dve jezeri). Spet smo namakali tačke polnili želodce in nekaj časa uživali v soncu. Kmalu se je nebo zapolnilo z oblaki in v strahu pred dežjem, ki ima na teh koncih rad mlade, smo se odpravili proti koči na Komni. Ker na Komni ni jezera, smo tokrat zgolj polnili želodce in nismo namakali tac. Sledil je sestop nazaj do Koče pri...

Prvomajska Kreta

Kreta je otok visokih gora, globokih sotesk ter čistega morja zato smo so odločili, da jo bomo med letošnjimi prvomajskimi prazniki dodobra raziskali.

Z letalom smo poleteli iz Benetk v Hanio, manjše mesto na zahodu Krete. Naslednji dan smo se odpravili na skrajni severozahodni rt Krete, slikovito plažo Balos. Ker smo vsi bolj zmrznjeje sorte, smo samo namočili noge, potem pa smo jo hitro mahnili proti vzhodu v nam bolj prijetno okrilje gora. Prespali smo v Matali, turistični vasici z lepo plažo in...

Roadtrip po Grčiji

Letošnje turobne prvonovembrske praznike smo se odločili preživeti v toplem in suhem sredozemskem podnebju zato smo jo mahnili v Grčijo. Zvečer smo se zbasali v kombi in po celonočni vožnji prispeli v Republiko Makedonijo in plezali v Fatkotom že dobro znanem plezališču Demir Kapija. Naslednji dan smo krenili proti Grčiji in se zaradi ugodne vremenske napovedi odločili, da gremo najprej na Olimp, najvišjo goro v državi (2917 m). Ob vznožju je bilo sicer deževno in hladno vreme, vendar se je na našo srečo...

Rompompon Rombon

Nedeljski izlet na goro, ki je med I. svetovno vojno doživela marsikaj, se je začel ob res nemogoči, skoraj vojaški uri - ob 6. zjutraj. Z Marto sva se dobili ob trdnjavi Kluže in takoj zakorakali po mulatieri, usekani v steno nad Koritnico, ki skozi predor vodi do zgornje trdnjave Fort Hermann. Pot nas je vodila skozi gost gozd, nad gozdno mejo pa so se odprli veličastni razgledi na bovško kotlino in okoliške gore in takoj je postalo jasno, zakaj je bil Rombon tako strateško pomemben. Po 4 urah zmerne hoje...

Preberi več
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...