Objave

Kostanjev piknik v Rovinju

Leto je naokoli in kostanj je spet dozorel. V našem društvu si ga vedno privoščimo na poseben način. Manjka sicer domači mošt, ampak zato pa imamo pristno morsko vodo, v kateri ohladimo vroči kostanj v naših želodčkih s skokom v vodo. Zmatramo se v odlični skali Zlatnega rta in če dosežeš štant, si nagrajen z lepim razgledom v daljna obzorja. Letos so se nekateri ustrašili megle, a smo jo popoldne uspešno pregnali in zato uživali po FATovsko: smeha in iger ni manjkalo :) Enim je blo tak všeč, da so podaljšali...

Preberi več

Lov na sončni vzhod pod Grintovcem

Vremenarji so v soboto obetali veliko, zato smo se Tatjana, Žiga in jaz odpravili na nočni pohod ob polni luni na sončni vzhod na Grintovec. Žiga je pridrvel direkt iz Konca, drugi del odprave pa je bivakiral v Cojzovi koči. Po napovedi naj bi se okrog dveh zjutraj zjasnilo in potem naj bi sijala šajba do 11. ure. Nebo se je res zjasnilo in pravi užitek je bilo hoditi ob polni luni. Proti jutru pa je luna šla spat, sonce pa ni hotelo vstat. Hotelo je celo deževat, zato smo začeli pihati v oblake in jih...

Mimo Turskega žleba na Savinjsko sedlo

V iskanju zadnjih radosti na snegu sem se včeraj podal v domačo logarsko. Tudi lani ob takem času sem šel smučat Turski žleb. Enako probam letos in izberem Tursko goro za cilj. Zaradi pomanjkanja snega so najprej dile zajahale mene in ne obratno. Nesel sem jih do doma na Okrešlju, Mislim, da so uživale, vsaj ob koncu sezone jih je treba mal pocrkljat :) Dovolj snega se sicer prične nekje na pol poti med izvirom Savinje in domom, vendar sem si smuči nadel pri domu, kjer sem tudi pustil planinske čevlje in...

Pot RMK, druga runda

Spet sem se napil logarskih brezpotij. Tokrat od koče na Klemenči jami na Rjavčki vrh, dol čez Grlo in nazaj gor čez Pasje sedlo na Okrešelj. Tehnično ni zahtevno, tudi opuščene stezice so lepo sledljive, nudi pa izredne razglede na logarsko dolino, ki jih drugje ne moreš videti. Rjavčki vrh ni kaj posebnega, vendar ima pod sabo najbolj mehko in bujno krnico v celi Logarski dolini, in tudi v Robanovem in Matkovem kotu ni take najti. Čeprav je bil vikend, nisem med "potjo" nikogar srečal, razen seveda pri...

Iskanje Križevnika z rdečo lučjo

Začetek smeri po brezpotju na Križevnik sem iskal že 14 dni nazaj in sem si rekel, da moram kar kmalu ponoviti, da se mi ne zabrišejo sledi v glavi. Zjutraj sem mislil priti v Robanov Kot že prej, a se pripeljem ob petih. Še dobro da je bilo tako, ker se mi je lučka ponesreči nekje prižgala ne vem kdaj, tako je očitno dolgo gorela da mi je zjutraj delala samo še zadnja štop luč. Pa sem si svetil z njo, bolje to kot nič.

V opisih je pisalo, da je potka dobro vidna, morda res z veliko domišljije, vendar...

Občni zbor 2015

Kot vsako leto se je vsakoletni veledogodek zgodil v Koči na gozdu. Tokrat je bil občni zbor še posebej slovesen, saj društvo praznuje 10 obletnico. Sicer je vse potekalo tako kot je v našem društvo ponavadi, veliko dejavnosti in smeha: alpinci so se matrali z vozlanjem, pohodniki so gazli do riti, turnaši šteli drevesa po puhcu, drugi špikali po grapah, nekateri pa nikoli ne izgubijo upanja in vrtajo v zaledenele slapove, če bi morda pa le kaj nafte ven priteklo. Pod taktirko Klemena Volontarja in njegove...

Pot RMK - iz Robanovega v Matkov kot

Konec prejšnjega tedna sem udaril tri runde brezpotja, kar se v taki vročini fajn prileže. Žeja me je mučila več ko dve leti, od takrat ko sem se odločil za misijo KK (iz Kota v Kot). Po delčkih sem gasil žejo in ko sem imel vsega dovolj, sem si naročil 3500 m čistega vzpona med Robanovim in Matkovim kotom. Potepal sem se po najbolj skritih kotičkih logarske, se razgledoval v najlepših krnicah in povezoval med seboj stare pastirske in lovske poti.
Bilo je sladko, a pestro. Že v prvi rundi se mi je na...

Test prvih Elanovih turnih vezi

Kot nadebudni nadaljevalni turnaši moramo spremljati novosti, zato sva z Uršo v soboto obiskala Karničarland, kjer je Davo predstavil prve Elanove turne vezi. Na voljo je bilo dovolj parov smuči z novimi vezmi, tako da je lahko vsakdo naredil z njimi krajšo turo hoje in spusta - prvi vtis je zelo dober. Nabralo se nas je približno petnajst testerjev, vse je potekalo tekoče in v sproščenem vzdušju. Tudi vreme se je kljub slabši napovedi lepo naredilo :) Skratka: sonce, sneg, super družba in top dilce.

Vzhod na Rogaču

Danes zjutraj sem šel probat koliko moči ima jutranje sonce na Veliki Rogatec. Štartal sem iz Konca ceste po plezalni na vrh. V temi sem splašil dva gamsa, medvedov nisem srečal, sicer se je dan lepo naredil. Ker sem se na hitro odločil kam grem, nisem uspel dat info na grupo, a če še koga zanimajo nočni pohodi in sunrise scena v hribih, se bomo že zmenil.

Preberi več
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...