Objave

Čez Sukalnik proti Planjavi

Dobili smo se zelo zgodaj na črpalki OMW v Kamniku, zelo pomembna informacija, kafič je odprt že ob petih zjutraj! Današnji cilj so bili, tako kot ponavadi čevapi in prebranac pri Valterju, cca 100m zračne linije stran. Na žalost so tam bili zaprti, zato smo se podali v dolino Kamniške bistrice po neko novo avanturo. Odločili smo se za brezpotje na Sukalnik pod Planjavo. Sama pot poteka čez repov kot in nazaj do grape za vrati. Ob sami grapi teče lovska stezica, ki naj bi bila pred davnimi časi, najlažja pot...

Preberi več

Novembra na Jalovec v kratkih rokavih

Kolegica me v začetku tedna sprašuje, če bi šel v četrtek na Triglav z njo. Glede na to da sem vedel da si je letos zelo želela na Jalovec, pa kar nekak nismo našli pravega trenutka, je bil moj odgovor enostaven in jasen. NE pozabi na Triglav, greva na Jalovec :-) Sprva je bila malce skeptična zaradi zimskih razmer a mi jo uspe prepričati.
Planiran zgoden start nama prepreči napačno nastavljena budilka, posledično se, s skoraj enourno zamudo a vseeno še v soju čelk, ogrevava po cesti proti Domu v...

Vroči Kogel in naključja

V strahu da bo prelepih dni za ta del leta prehitro konec, se odločimo za dopust sredi tedna in gremo plezat Virensa. V Koncu je avtomobilov manj kot prstov na eni roki, temperature pa že zjutraj za kratke rokave. Dostop je bil peklensko vroč, zelo primerljiv tistemu iz sredi poletja. Malo pred steno slišimo veseljaško kričanje iz okoliških gora in ugibamo ali se sliši iz Skute ali iz katere druge gore. Tokrat so smer ubrali po “lažji” varianti, uživaško plezanje prvih in zadnjih raztežajev, vmes pa podrtija....

Na Planjavo preverit, če je res že sneg

Vremenska napoved za soboto, vredna tudi dopusta sredi tedna, naju je prepričala da se morava nekam podati nad 2000m. Pred izletom je potekal dvoboj o zimski opremi, zmagala je odprava z polno zimsko opremo in prvič v sezoni z (pre)težkimi gojzarji in težkimi nahrbtniki.
Glede na to, da sva si namenila cel dan za izlet, sva z Jermance se odpravila malo po osmi uri in ko sva prišla v zatrep Repovega Kota malo nad meglice, sva vedela da naju čaka čudovit sončen dan. Prav kmalu po tolmunčkih se kaže prvi...

Preberi več
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...