Objave

"DRUGI TIR - ISTRALANDIA"

Hribe sem ta vikend zamenjala za kolo. Sončno in dokaj vetrovno nedeljo sem izkoristila za malo daljši krog s kolesom.
S parkirišča v vasi Stepani pri Črnem Kalu sem se po STKP povzpela do obalne vasice Tinjan. Na določenih mestih je bila strmina malo prehuda in je bilo treba kolo v hrib porivat. Z vrha se nam odpre razgled na Koprski in Tržaški zaliv. Pot sem nadaljevala s spustom po trailu pod imenom "Drugi Tir" in prikolesarila do naslednje vasice Osp, ki je bolj znana po svojih mogočnih stenah, v...

NA PRIMORSKI TRIGLAV S KOLESOM

Iz stare primorske vasice Prešnica sem se tokrat na domači hrib, Slavnik (1028m), odpravila s kolesom.
Pot se že v začetku strmo vzpne skozi vas, nato prečimo železniško progo (nezavarovan prehod) in strmo naprej po slabem, razruvanem makadamu vse do križišča, kjer se pridružimo poti iz Kozine. Začetni del je bil ob neznosni vročini kar naporen, na nekaj delih je bilo treba kolo riniti v hrib. Od priključka naprej pa pot postane lažja in kaj kmalu dosežemo vrh Slavnika. Na vrhu, po čudežu, dokaj malo...

GREBEN STOLA

Z malo usklajevanja pa vendarle sva se z Duškom dogovorila za skupno turo. Med danimi predlogi sem izbrala greben Stola.

Lep dan, lepa tura ter dobra družba, kaj lepšega si lahko zaželiš. Vsaj zame se je dan začel malo bolj zgodaj, dolga je pot iz Obale do Gorenjske. Makadamska cesta nas je vodila vse do Tinčkove koče v Završnici. Od tam sva urno zagrizla v strmino vse do sedla Belščica, kjer sva si vzela kakšno min za počitek. Opremo nase in po grebenu gor. Začetek postreže z neki lažjega plezanja...

POLIŠKI ŠPIKI POT CERIA MERLONE

Praznični podaljšan vikend, neizbežen je bil obisk hribov. Cilj so bili Poliški Špiki.

Tura je potekala po poti Ceria Merlone (Sella Nevea, planina Pecol, Škrbina prednje Špranje, Špik nad Nosom, Škrbina nad Tratico, planina Pecol).

Avte smo parkirali na planini Pecol, smer Ceria Merlone smo prehodili v obratni smeri urinega kazalca. S planine Pecol smo po makadamski cesti št. 624 prečili do planine Krni dol. Od tam naprej nas je pot vodila na sedlo Passo degli Scalini vse do Škrbine prednje...

Nevihtna Škrlatica

Po dolgem času sem Martina prepričala, da si mi pridruži v hribih. Zbujanje sredi noči za odhod v hribe je zame postala že rutina.

Zbor DM ob 5ih proti dolini Vrat in na Škrlatico, čez travnik v gozd, po zložnem kolovozu in nazaj strmo v gozd porasel z rušjem in macesni. Od razpotja smo nadaljevali v desno v smeri Škrlatice in po nekaj minutah vzpona prešli v bolj položni svet v bližini bivaka, kjer sva z Martinom ugotovila, da med druščino, ki je hodila malo pred nama je bil še en Freeapproved član...

BREZVETRJE NA PIHAVCU

Zbrana ekipa, 5:00 Dolgi Most, plan Pihavec po poti Tineta Miheliča. Parkirišče v Vratih je bilo že nabito polno. Urno smo se podali na pot ter s hitrim tempom dosegli sedlo Luknja. Večina pohodnikov, ki so nam delali družbo na poti, se je usmerilo čez Plemenice na Triglav, ekipa S sosedov proti Trenti ter planinski podmladek proti Bovškemu Gamsovcu.

Od sedla smo se po 10 min hoje po markirani poti na Gamsovec usmerili malo bolj levo na brezpotni pristop na Pihavec. Iskanje idealnih prehodov, nekaj...

KEPA PO SV GREBENU

Napoved lepega vremena je klicala po avanturi. V zadnjem trenutku smo s prijatelji (Aleš, Metka & Milena) spremenili plane za sobotno turo in jo ucvrli v Avstrijo na vrh Kepe (2.143 m). Neopazen vrh Karavank, ki nam svojo pravo naravo pokaže šele iz celovške kotline.

Za pristop na vrh smo izbrali SV greben z izhodiščem pri Bertahütte (1.567 m). Do slednje smo se odpravili s parkirišča po gozdni bližnjici. Po hitrem zajtrku smo pot nadaljevali nekaj sto metrov po cesti, kjer se pot odcepi v levo...

NEDELJSKA BEGUNJŠČICA

S kolegoma Alešem in Ožbejem iz AO Kozjak sem nedeljsko lepo vreme izkoristila za vzpon na Begunjščico.
Jutranje nizke temperature in led na poti iz Ljubelja do Doma na Zelenici so nas prisilili v uporabo derez že v začetku ture. Ožbej je za pot do Zelenice izbral turne smuči, ki so mu ob povratku za nekaj min skrajšale turo.
Od koče na Zelenici smo se usmerili proti severni steni Begunjščice. Za vzpon smo izbrali Y grapo (III/200 m, naklon 35-50°), ki se nahaja levo od centralne grape, katera je...

OSAMLJEN MOGOČNI DVATISOČAK

Mogočni dvatisočak nad Zadnjo Trento (Bavški Grintavec), ki ni najbolj priljubljen med slovenskimi pohodniki. Še ena avantura, ki se je začela v zgodnjih jutranjih urah, tokrat v vasi Soča, saj je bilo treba premagati kar 1800 m višinske razlike.
S parkirišča smo hitro zagrizli po strmi gozdni poti, ki je vodila vse do travnikov pred opuščeno vasjo Lemovje. Strmina je popustila, gozd je postajal vse redkejši, odprli so se nam pogledi na Trento in Lepeno. S hitrim tempom smo kaj kmalu dosegli Planino nad...

PREDNOVOLETNI ŠPIK

Malo pozna in hitro spisana objava o prednovoletnem potepu na Špik (2472m). Nanj smo se povzpeli po poti, ki vodi mimo Koče v Krnici, za povratek v dolino pa smo izbrali Kačji Graben.

Zgodnja ura šteje in z ekipo prijateljev urno stopimo na pot. Najprej po makadamski cesti, kasneje skozi gozd in tik ob Veliki Pišnici dosežemo kočo v Krnici, kjer je sledi hiter postanek. Pogled na okoliške vrhove ni razočaral, prvi sončni žarki so obarvali vrhove naših vršacev. Od koče smo se odpravili levo v smeri...

Preberi več
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...