Objave

Praskanje po Prontarski smeri (Veliki vrh), III/3, M, 350m

Mirno in udobno na toplem, sedim v svojem stolu v prijetni dnevni sobi, se prestavljam z ene ritnice na drugo, gledam filme, mačka spi v naročju, druga 1m stran na polici. Kaj hočeš lepšega, življenje je lepo.
Nakar mi spet začnejo gnjavt ti alpinisti, če bi šu plezat severno steno velikega vrha. Mrzlo bo, sneg, led, megla, razmere za en drek, praskanje po skali, pršni plazovi za vrat, kamni na glavo, razgledov nič. Kako naj človek reče temu ne, seveda sem bil za!

Pa smo šli, spet v hribe za...

Preberi več

Prve ne pozabiš! (teranova)

Spoznal sem jo tako, da smo skoraj do nje zapeljali dva dni prej, ko smo si ogledovali nekaj drugega. In prvo kar sem slišal je bilo: "U nee za njo nimamo cajta, ta je prehuda za dons."
Nakar mi Nejc en dan pozneje reče, če bi jo šel vseeno sprobat v nedeljo (to je bilo na božični dan 2017). Hmm če me nejc vabi pa že ne more bit tolk zajebana in seveda rečem ja.

Vseeno se spraviva taktično, saj nočeva da je kdo pred nama na njej. Ker če je kdo tik pred tabo vseeno ni tako prijetno. Bližava se ji...

Planja - Mansarda

Turo smo s Primožem Murnom in Slavi sicer izvedli že avgusta, a zaradi spleta okoliščin sem se lotil pisanja šele sredi zime. Nekako se mi je zdelo škoda, da bi moja najlepša plezarija leta 2017 ostala neobjavljena.
Časovno je tura precej zahtevna in je bilo treba kar dobro preračunati, da smo jo stlačili v en dan. Z 38 serpentine Vršiške ceste smo se še v trdi temi zapodili v smeri potoka Mlinarice. Sprva smo imeli nekaj težav locirati pravo stezico v dokaj gosti podrasti tako, da smo skozi šavje rinili...

Zasnežena Korenščica v Karavankah

Šele pozno zvečer smo dorekli, kam jo bomo na današnji mahnili in kdo bi sploh šel. Izkazalo se je, da je bila odločitev dobra!

V Karavankah je bilo na izhodišču na približno 1000 m n.m.v. snega zelo malo. Ravno toliko, da je bilo malo belo in da je na gozdni cesti guma imela slab oprijem. Gospod na parkirišču je povedal, da je pretežno deževalo, le proti koncu snežilo, a je bila potem fronta kmalu mimo. Bili smo že na tem, da obrnemo in se odpeljemo v Julijce, a nas je časovna omejitev, ki smo jo...

Prazniki v Karnijcih

Praznični teden smo preživeli v Ziljski dolini, na avstrijski strani osrednjih Karnijskih Alp. Nastanjeni smo bili v kraju Kötschach-Mauthen, ki leži tik pod prelazom Plöckenpass in tik pred Lesachtalom. S prelaza je več lepih tur, ki so morda bolj aktualne v pomladanskem času, iz doline Lesachtal pa je cela vrsta stranskih dolin, iz katerih je na voljo pestra izbira tur. Na splošno veliko lepih smučarskih terenov in tudi možnosti zahtevnejših vzponov, in vse to brez gneče, ki smo je vajeni pri nas. Zanimive...

Snežna pravljica se nadaljuje...

Vsaka snežinka šteje in dokler so temperature pod ničlo, se pridno nabirajo in snežna odeja se debeli in nas osrečuje. Snega je ob koncu letošnjega leta za razliko od prejšnjih sezon končno nekaj več in turni smučarji ter ostali snežni navdušenci smo načelno veseli.

Na kratko turo nad Pokljuko smo jo mahnili Simon, Marko in jaz. Simon je bil priden in je zgodaj vstal, pridno potegnil gaz (do kolen in preko), z Markotom pa sva ob zavijanju vetra sledila navzgor, zatem pa še navzdol. Ko smo se okrog 10....

Preberi več

Smučarska osmica po kucljih nad Vršičem

Snežne vile so nas letos obdarile mnogo prej kot smo bili navajeni zadnjih nekaj let. Objava je na žalost z nekaj zamude, a drugače žal ni šlo.

Na veselje snegoljubcev, se zima tudi še ni poslovila, čeprav je vmes z muhastim vremenom prišlo tudi tropsko deževje, kmalu za tem pa k sreči znova ohladitev in nekaj centimetrov svežega snega.

Do Tonkine koče smo prišli na bencinske hlape po poledenelem lunaparku, od tam pa nadaljevali na polento in žgance ter hoferjevo sadno kašico.

Duško,...

Preberi več

Sinji wannabe oz. pik pik po tadesnem

No pa je potrpežljivost popustila in smo šli, na jezersko vohat za zmrznjenimi slapovi. A na našo žalost po eni uri vožnje in analiziranjem z daljnogledom, ledu vseeno ni bilo dovolj in smo obrnili. Predsednik sicer ni bil najbolj zagrižen s polnim urnikom že brez plezanja, je bil pa super prijazen da je meni in Lukatu posodil šraufe in dvojno vrv. Kajti govorice so bile, da je tadesn slap pod prisankom že narejen.

Eno uro vožnje in 30min pozneje pa sva ga uzrla, led do vrha, vključno s škotskim...

Na sprehod za blokom

Že dva tedna nestrpno čakam da se bojo te plazovine splazile in se bo snežna odeja vsaj toliko predelala, da se ne bo udiralo do potencialnih potomcev! Pa sem šel, kot marsikatero popoldne po šihtu, na hrib za blokom. Tokrat sem izbral sicer višji končni cilj in čisto malo pogoljufal z avtom, tako da nisem šel ravno direktno od doma peš.

Po smučišču proti zelenici je bila podlaga super, čim pa sem zavil levo na plazovino pa se je začelo vdirati. Se mi zdi da je tako, ko se ti vdre naključno vsak...

Neuspešna v Kalškem grebenu-tolažba na Kalški gori

Z Nejcem sva imela kar visokoleteče cilje za božični dan: plan je bila smer Dvodimenzionalnega polža v Kalškem grebenu. V mraku sva startala malo višje od kmetije Suhadolnik in že ne dostopu do smeri izgubila 1 uro, saj sva izbrala napačno grapo za pristop pod vršno steno (v poduk ostalim: kjer markirana pot zavije močno levo ne izberemo očitne grape naravnost navzgor, ampak ozko grapo cca 30 m desno/zahodno). Stena je od spodaj delovala zelo suha in nisva bila preveč optimistična. Začetni raztežaj sva...

Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...