Trojček plezanja in letenja: Stol, Vršič, Jezersko

V duhu čim boljšega izkoristka časa se je za aktivni vikend budilka oglasila že ob 3. uri. Dan sem dobro začel s tem, ko sem skrival torbo za popoldanske aktivnosti v grmu ob poti na Stol. Pohodil sem namreč gromozanski pasji drek. Nekaj sekund smo v avtu s Pajotom in Aljažem še molčali, čakajoč, da se ob oglasil krivec za grozljive vonjave. Ker se odgovorni ni javil, sem začel pogledovat proti svojim čevljem in še v polmraku zagledal grozljivko z razmazom na čevljih in predpražniku Pajotovega lepega avta. Z lepim tempom smo grizli v klanec v jutranjem hladu proti vrhu Stola. Sprehodili smo se še mimo najlepšega mesta za šotorjenje v Karavankah, kjer so se ravno raztezali prebivalci v šotoru. Eden je ob nehumani uri zjutraj sestopal in pomislili smo, da je najbrž skočil po tople žemljice na Jesenice za visokogorski zajtrk ob sončnem vzhodu. Nase smo navlekli padala in že smo divjali ob bregu nazaj k jezeru v Završnici. Tri minute poleta z vrha so hitro minile in ves moker od pristanka s prevalom v visokih mokrih travah sem se na žgočem soncu (že ob pol osmih zjutraj!) sušil čakajoč Nejca in Roka. Slednji je ravno še bral Finance in analiziral naložbeno strategijo, ko se je spomnil, da smo zmenjeni za plezanje. Večkrat smo se ustavili - najprej sem iskal ščipalnik za nohte na Petroli (in ga nisem našel), zatem še dodatno okrepčilo z več pijače v Kranjski Gori. Nad Vršičem je že prijetno pihljajo, tu in tam so se že kazali oblački. A vseeno je bilo lepo v novi skalni sezoni plezati v Zajedi s platami (VI) in nabirat višinske metre. Ob sestopu je bila oblačnost že konkretnejša, a vreme je vendarle lepo služilo. V nedeljo sva z Nejcem izkoristila za plezanje nad Jezerskim, kjer sva plezala ta strme kombinacije številnih smeri v levem delu stene. Dobesedno v zadnji minuti pred nalivom sva se zavlekla v avto in si zaželela še več lepega vremena v dneh, ki prihajajo! Več slik in obširnejši zapis pa ko najdem čas :)

Komentarji

comments powered by Disqus
Oceni sliko:
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...