Silvestrova Begunjščica

Včeraj se mi je po večdnevnem neudejstvovanju zahotelo malo rekreacije. Ker sem bil relativno pozen, sem skoraj obupal, da bi našel sotrpina. Da bi dal post na google grupo FAT-ovcev, sem skoraj odpisal, saj le kdo bi gledal maile ob 21 uri. Nakar mi je Anže posredoval cifro od Đanija, ki je baje nekaj omenjal, da bi šel kam za pol dneva. Super. Se zmenim z njim in danes sva se kar na Ljubelju dobila. Parkiram in se začnem pripravljati na odhod, nakar se od nikoder prikaže Zupanov Brane v polni turni opremi. Ves presenečen in vesel, da je našel nekoga poznanega, mi omeni, da se je kar sam podal v gore. No pa smo že trije, pomislim. Lepo počasi štartamo, lagano mimo smučišča, do zgornje postaje žičnice, nato pa v smeri centralne grape. Noge so začele jamrati in sporočale, da sem čisto iz forme padel. Dovolj je, da par dni ne migaš, pa se že krepko pozna. Pod izgovorom fotografiranja, sem se ustavljal in nabiral sapo, medtem sta me Brane in Đani krepko šišnila. S svojim tempom jima sledim, ko me v zožanem delu grape dohitita dva osebka. Sprva se nisem kaj dosti oziral nanju, le pozdravim. Nakar, ko malo bolje pogledam, je eden izmed osebkov bil nihče drug, kakor Tomi. Še dobro, da sem včeraj iskal sotrpine ;)

Pomanjkanje sonca v grapi je botrovalo moji želji, da se čimprej povzpnem na vrh, kjer se je greben kopal v sončnih žarkih. Na grebenu je fajn brilo, tako da razen obveznega slikanja in okrepčila, se nismo kaj prida zadrževali. O, da o razgledih ne govorim. Čudovito in jasno.  Brane in Đani sta jo mahnila še na Triangel, mi trije pa počasi nazaj v dolino. Sestop je hitro minil, od polovice naprej še hitreje, saj sem se kar po toboganu zapeljal in s cepinom vseskozi uravnaval hitrost spusta. Fajn je bilo :)

Morala dneva: Kaj se boš brezveze menil in iskal ljudi, ko pa kamorkoli greš, najdeš FAT-ovce.

Srečno in zdravo 2009 še z moje strani.

Komentarji

comments powered by Disqus
Oceni sliko:
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...